TDC
Fra : FlexifoilBladeRunner

Dato : 13-10-03 15:14

Er det ikke herligt, ringer kl 15 til TDC for at opgader fra 1mbite til 2 og
vupti 15 minutter efter spiller dåsen....

--
GAS, GRASS OR ASS
nobody rides for free

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-10-03 16:52

"FlexifoilBladeRunner" <REMOVETHISbuggy@sport.tdcadsl.dk> wrote in message
> Er det ikke herligt, ringer kl 15 til TDC for at opgader fra 1mbite til 2
og
> vupti 15 minutter efter spiller dåsen....

Det var da ellers langt tid

Da jeg gjorde det i sin tid hos TDC, sagde jeg.. "Jeg vil godt opgradere fra
256 til 1Mbit" okay siger manden, og så blinker mit modem, og linien er
opgraderet så var det bare det, at jeg var blevet opgraderet til en
2Mbit istedet, og så kom er der selvfølgelig lidt pladder med det bagefter.

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 13-10-03 19:16

> [...]

og
> vupti 15 minutter efter spiller dåsen....

Jo, tillykke. Det det din skyld, at jeg nu kan sove om natten igen. Til din
orientering, så har jeg fået det samme gjort på 5 min. hos Tiscali, mens jeg
"sad i røret".

> --
> GAS, GRASS OR ASS
> nobody rides for free

Nicolai

Fra : TBC

Dato : 15-10-03 03:04

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@fjernmigsol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
din
> orientering, så har jeg fået det samme gjort på 5 min. hos Tiscali, mens

Da jeg var kunde hos Tiscali, gik jeg ned og faxede begæringen fra min
lokale 7-eleven nede på hjørnet. Da jeg kom op i lejligheden igen og satte
mig til computeren var linjen allerede opgraderet. - Jeg var også vældig
overrasket. Så opgradering af hastighed (og månedlig pris) må jo være noget
ISP'erne forstår sig på og opprioriterer ?

TBC

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 16-10-03 11:16

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message

> [...]
noget
> ISP'erne forstår sig på og opprioriterer ?

Ja, det er jo nok der pointen ligger.

> TBC

Nicolai