unlock service, hvor?
Fra : Thomas

Dato : 13-10-03 10:26

hej hej!

jeg bor i vejle og jeg vil gerne have unlocket min nye s55. Hvordan finder
jeg den nærmeste "unlock forhandler" og hvor ligger priserne for at få en
mobil unlocked?

--
Mvh. Thomas

husk af fjerne "FJERNDETTE" fra min mailadresse

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 13-10-03 11:19

Kig på www.dkunlock.dk

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør
Husk at du kan betale med kreditkort

Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 14-10-03 11:49

Siemens s55 kan unlockes ved programmet "ALL Siemens x55", du skal bare købe
et billigt kabel, det originale fra Siemens virker ikke.

Lars.