gode sider ?
Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 11-04-01 11:45

Kan nogen henvise til sider hvor de mener at Flash er anvendt på en
anden måde en den e - synes jeg - typiske 'tegneserieagtige' måde der
ofte anvendes. Altså hvor det hele ikke drukner i smarte animationer,
men hvor også indholdet kommer til udtryk ?

I samme åndræt - det er min opfattelse at med Flash er det nærmest
umuligt at lave en side der tilpasser sig vinduets størrelse - som
f.eks. det kan gøres med tables - WIDTH=100% - i alm. HTML - findens
denne mulighed også med Flash ?

Jeg er klar over at man kan angive bredden på en Flash fil i procenter
men med det resultat at det bliver noget grovkornet stads.

Jeg har tænkt på om det kan løses ved at bygge siden op i flere Flash
filer placeret i de tabel, men er det egnetlig muligt at lave en menu
der kan 'styre' en anden Flash fil ?

Mvh
Bo

_________
Det værste ved Flash er at man ikke kan bruge skrift uden
anti-aliasing

Fra : Nis

Dato : 11-04-01 16:12

Tjek lige http://www.macromedia.com/showcase/ og browse efter Flash

Ang. width, så kan du sætte FScommand til scale, true og i din HTML
dropper du så width og height.
Når du exporter din flash, så undlad at ændre ved størrelsen i hverken
html eller flash.

Nis.

Fra : Johannes S. Nielsen

Dato : 06-05-01 00:53

> [...]
> men hvor også indholdet kommer til udtryk ?
> _________
> Det værste ved Flash er at man ikke kan bruge skrift uden

Hey!

www.flashguru.co.uk er helt klart min foretrukne Flash help site! Fyren er
da okay, men det er mere hans links jeg er interesseret i, han holder dem
up2date og tilføjer hele tiden nye.
Ellers hedder sitet www.mediainspiration.com hvis du vil se flere
forskellige flashsites.

En anden ting, du kan altid sige til dit text felt at du vil have det som
"Dynamic Text", så bliver det ihvertfald aldrig skrevet med anti-aliasing!

Flasher @ VxD.dk

Fra : Michael Peo

Dato : 10-05-01 00:41

www.basecamp.dk har et ret "ikke-flash" -look...