Upload på 128 kbps...?
Fra : Simon Wiencken

Dato : 13-10-03 09:14

Hej...

Jeg overvejer, at skifte ændre min nuværende 256/256 forbindelse til en
512/128...

Mit spørgsmål er så, om de 128 kbps i upload er nok til at spille
online-spil, som f.eks. CounterStrike, BatteField 1942 osv...??

Hilsen
Simon

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 13-10-03 10:52

Tjaa jeg vil mene det bør være rigeligt. Så længe du ikke downloader andet
imens.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-10-03 12:55

> Mit spørgsmål er så, om de 128 kbps i upload er nok til at spille
> online-spil, som f.eks. CounterStrike, BatteField 1942 osv...??

Jeg har en 512/128 og vi er to der deler forbindelsen - her er ingen
problemer med at spille samtidig - både i CS osv.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : No1

Dato : 13-10-03 13:36

> Mit spørgsmål er så, om de 128 kbps i upload er nok til at spille
> online-spil, som f.eks. CounterStrike, BatteField 1942 osv...??

Ja, i hvert fald CS. CS bruger kun ca. 2kbyte/s upload, dvs ca 16kbit.
Jeg kan ikke forestille mig at BF 1942 eller andre spil er meget anderledes.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 13-10-03 14:32

"Simon Wiencken" <valyc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spørgsmål er så, om de 128 kbps i upload er nok til at spille
> online-spil, som f.eks. CounterStrike, BatteField 1942 osv...??

mener nu at det er download du bruger for at spille CS og lign. Upload
bruges hvis man vil have en server kørende.Serveren Uploader til dig og du
downloader.
Har selv en 512/128 og har tidligere haft en 256/128 til CS,BF1942 uden de
store problemer.256 linien er dog for lille til 2 pc på samme tid (Kæresten
downloader og jeg kan ikke spille CS så længe)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-10-03 17:20

> mener nu at det er download du bruger for at spille CS og lign. Upload
> bruges hvis man vil have en server kørende.Serveren Uploader til dig og du
> downloader.

Det er forkert. Når du foretager en handling, skal den information
videresendes til den maskine som er server - dvs.upload.

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 13-10-03 19:04

"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> skrev i en
meddelelse news:3f8ad0a6$0$94872$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
:
: Det er forkert. Når du foretager en handling, skal den information
: videresendes til den maskine som er server - dvs.upload.
:
: --
: "Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
: Lars 'Trygleren' Winther
: www.hesteskelet.dk <-- SpaSS igang igen!
:
:

Enig, det er upload der kræves ...'

/ Benjamin

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-03 10:55

Benjamin Blangstrup (benjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk) skrev følgende:
> "Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> skrev i en
> meddelelse news:3f8ad0a6$0$94872$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Enig, det er upload der kræves ...'

Og download.... Du skal jo også vide hvad de andre laver.

- Martin

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-10-03 13:14

> Og download.... Du skal jo også vide hvad de andre laver.

Det er bare ikke relevant at diskutere download, når der her skiftes til en
hurtigere linie.

--
www.hesteskelet.dk <-- Glasæg til alle!

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 14-10-03 13:38

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
[...]
: >>
: >> Det er forkert. Når du foretager en handling, skal den information
: >> videresendes til den maskine som er server - dvs.upload.
: >>
: >> --
: >> "Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
: >> Lars 'Trygleren' Winther
: >> www.hesteskelet.dk <-- SpaSS igang igen!
: >>
: >>
: >
: > Enig, det er upload der kræves ...'
:
: Og download.... Du skal jo også vide hvad de andre laver.
:

Ja men det har altid været upload der har stået for den største trafik mht.
online gaming af CS slagsen.

/ Benjamin

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-10-03 18:09

"[SANTA]-Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
(Kæresten
> downloader og jeg kan ikke spille CS så længe)

Hva' sker der?

Du må se at få prioriteterne i orden :)

Thomas.

P.S. Kunne ikke lade være :)