Foredrag om skolearkivalier i Køge
Fra : Henning Christensen

Dato : 12-10-03 22:05

Slægtshistorisk Selskab for Østsjælland afholder igen en
foredragsaften.
Emnet er denne gang Skolearkivalier.
Se yderligere oplysninger om emnet, samt tid og sted på

http://www.kultunaut.dk/perl/sted/nr-431129

Venlig hilsen
Henning Christensen
SSØ

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 16-10-03 07:39

"Henning Christensen" <henning-christensen@mobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:bmcfmr$2nni$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
> foredragsaften.
> Emnet er denne gang Skolearkivalier.
> Se yderligere oplysninger om emnet, samt tid og sted på

''''''''''''''''''''
Hmmmmm) Det er altså ikke bare skolearkivalier fra Køge, (Emne) men
Skolearkivalier generelt ??
Flemming.

Fra : Henning Christensen

Dato : 16-10-03 22:00

Flemming Svendsen wrote:
> [...]
> Hmmmmm) Det er altså ikke bare skolearkivalier fra Køge, (Emne) men

Næ, det var snarere tvært imod!
Iøvrigt et meget spændende foredrag, holdt af en meget engageret
Birgit Øskov.
Men jeg kan godt se, hvad du mener - jeg skal passe bedre på næste gang.
Venlig hilsen
Henning