query analyzer til andre end mssql?
Fra : Kim Noer

Dato : 12-10-03 18:38

Davsen der..

Er det muligt via et eller andet smart trick at bruge query analyzer'en fra
MSSQL pakken, til andre databaser, primært forbundet via DSN?

--
I'm in search of myself. If you find me before I arrive, please have me
wait.

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 12-10-03 19:26

Kim Noer wrote:
> Er det muligt via et eller andet smart trick at bruge query analyzer'en
fra
> MSSQL pakken, til andre databaser, primært forbundet via DSN?

Det giver vel ikke meget mening, da analysens resultat jo afhænger af
databasesystemet.

Lars.

--
Freelance programmør

Fra : Kim Noer

Dato : 12-10-03 21:08

Lars Dybdahl wrote:

> Det giver vel ikke meget mening, da analysens resultat jo afhænger af
> databasesystemet.

Nu er kan den også bruges til andet en at analyzere SQL queries.. Jeg bruger
den til at opstille SQL-strenge før jeg bruger dem i produktion, og til at
teste med. Der skal jeg nu bruge adgang til en ODBC via en DSN..