labrador/ retriver
Fra : erik

Dato : 12-10-03 18:18

Hej gruppe

Er der nogle der vil overtage en labrador retriver, den er
1,5 år. Hunden er rolig og meget sød samt meget børneglad.

Vi skal af med ham af personlige årsager.

Hunden er kastereret og vaccineret samt øretatoveret.

Han er med stamtavle.

Hunden befinder sig på vestegnen

Da der kommer mange mensker her dagligt er den vant til mange menesker

hilsen Jan

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-10-03 19:38

"erik" <prom@plom.dk> writes:

> Er der nogle der vil overtage en labrador retriver, den er
> 1,5 år.

Nu bliver jeg sikkert slagtet igen, men denne gruppe er ikke til
køb/salg/bytte/overtagning og den slags. Det er der markedsgrupperne
er til for, i dette tilfælde dk.marked.privat.dyr.

Når nu folk er så vilde efter at få disse grupper overspammet af
markedsannoncer, hvorfor laver de så ikke et forslag til ændring af
fundatsen, så markedsannoncer bliver tilladte?

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : erik

Dato : 12-10-03 21:32

Jeg undskylder at jeg brugte denne gruppe, men jeg var ikke kloger og det
skal aldrig ske igen

UNDSKYLD

hej

Fra : UG

Dato : 12-10-03 21:42

Hej
Det er synd for både jer og hunden, at I skal skilles.
Oven i det hele, får I så et møgfald, fordi I skriver i den "forkerte"
gruppe.
Jeg synes nu ikke, at det er så forkert, da vi her i gruppen er en masse
hundeelskere, og det kunne jo være at der lige var een, der sad med den
rigtige løsning for jer og jeres hund.
Jeg håber, at I finder en rigtig god løsning.
Mange hilsener fra
Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-10-03 21:49

"UG" <NoSpamfamgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtige løsning for jer og jeres hund.
> Jeg håber, at I finder en rigtig god løsning.

Det er lige mine ord Ulla, bedre kunne det ikke skrives.

Lige før sendte jeg et indlæg, men jeg kom til at sende det til en forkert
gruppe, så her kommer mit indlæg:

Hej Trine

> Nu bliver jeg sikkert slagtet igen, men denne gruppe er ikke til
> køb/salg/bytte/overtagning og den slags. Det er der markedsgrupperne
> er til for, i dette tilfælde dk.marked.privat.dyr.

Jeg vil ikke slagte dig *S*, for det er der ikke nogen grund til, men helt
ærligt, så forstår jeg ikke du og andre har så meget imod folk der prøver
at finde et ny hjem til deres kære i denne gruppe. Okay, der findes
selvfølgelig grupper til den slags, men jeg må indrømme, jeg tror der er
størst chance for at nogen ser den i denne gruppe end i marked.dyr, for her
i denne gruppe snakker vi jo kun hunde.
Personlige har jeg ikke noget imod at man sætte disse opslag op her, jeg
synes faktisk det er helt okay......

Mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-10-03 21:46

On Sun, 12 Oct 2003 22:31:54 +0200, "erik" <prom@plom.dk> wrotd:

>Jeg undskylder at jeg brugte denne gruppe, men jeg var ikke kloger og det
>skal aldrig ske igen
>
>UNDSKYLD
>
>hej

Du skal da ikke undskylde, bare fordi en enkelt eller to ikke har
andet at lave end at gå op i nogle regler, jeg kan da godt forstå at
du bruger denne gruppe det handler jo om hunde , jeg håber at du
kommer af med den, og glem bare brokhovederne, de brokker sig aligevel
over alt aligevel , ligegyldigt om du skriver her eller ej, så skal de
nok finde noget andet at brokke sig over

Fra : Kurt Becher

Dato : 13-10-03 04:03

Punish the deed, not the breed wrote:
> og glem bare brokhovederne, de brokker sig aligevel
> over alt aligevel , ligegyldigt om du skriver her eller ej, så skal de
> nok finde noget andet at brokke sig over

JEP!

Fra : M. Jørgensen

Dato : 13-10-03 07:50

Hvilken farve har han, vi kunne måske være interreseret.
Svar her i gruppen, så kan vi finde ud af et eller andet.

erik <prom@plom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f898cd4$0$9720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : erik

Dato : 13-10-03 09:14