2 spørgsmål
Fra : Jon Batsberg

Dato : 12-10-03 11:34

Hej Rødder!

1. Jeg har netop købt og opsat et 128L Akvastabil med hele svineriet - på
nær fisk! Hvor mange dage skal der gå inden jeg trygt kan isætte fisk? Der
er en del planter og jeg har også tilsat "vandtilbereder".

2. Jeg har lige været på Kreta hvor jeg dykkede sten ol. op fra bunden til
senere brug i mit akvarium. Hvad med lavasten? Kan jeg få saltet ud at den -
skal jeg koge den eller hvad?

Nybegynderen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-10-03 13:53

Jon Batsberg wrote:
> 1. Jeg har netop købt og opsat et 128L Akvastabil med hele svineriet
> - på nær fisk! Hvor mange dage skal der gå inden jeg trygt kan isætte
> fisk? Der er en del planter

Start bare med et par stykker af de mest hårdføre - de er med til at
få gang i miljøet.

Og suppler så gradvist op......

og jeg har også tilsat "vandtilbereder".

Spild af penge (imho).........

> 2. Jeg har lige været på Kreta hvor jeg dykkede sten ol. op fra
> bunden til senere brug i mit akvarium. Hvad med lavasten? Kan jeg få
> saltet ud at den - skal jeg koge den eller hvad?

Hvis det kun er forholdsvis få - så bare skyl dem godt og
smid dem i.......

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.