Gigabyte Ga-6VX7+ Dødt efter Bios Flash
Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 11-10-03 21:22

Nogen der kan hjælpe mig med at redde dette bundkort som døde efter en bios
flash .. Blev flashed i windows.
Som gjort mange gange før både med med Ecs Asus og andre Gigabyte Bundkort..

Men denne gang gik det galt.. da jeg genstartede den kom der aldrig liv i
den igen...

Mobo Ga-6VX7+
Ram Spektek 2 * 128 Pc 133
1,2 Gb WD hdd Gammel men virker 100%

Bios er blevet Resat 100 Gange + Batt har været ude .. intet hjælper.. der
kommer Gang i Blæsere osv men aldrig Billede på skærmen .. Kun
(BeeeeeeeP-Beep-Beep)
og så er det det..

Nogen der har samme mobo der kan hjælpe med en Hotflash eller har en
Bioschip der dur ..

Eller bare en Socket 370 Bundkort der er billigt til salg Krav p3 733 Cpu
Agp og 4 Pci + 3 Sd ram.. 300 kr

Fra : Allan / Kolding

Dato : 12-10-03 08:27

Prøv at søge Bent fra Hobro.