Første hornfiske er fanget (I Wales)
Fra : Alex Linaa

Dato : 11-04-01 10:04

Fra Storbritanien har jeg nys fået en melding om, at de første hornfisk
er fanget ved Gower i Wales.
Der er jo så et stykke tid til vi kan forvente dem over Nordsøen, men de
er altså begyndt at trække østover.

Jeg har plottet oplysningen ind på http://belone.linaa.com, og når der
kommer de første meldinger om danske fangster, har vi et godt redskab
til at beregne datoen næste år.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Jørgensen

Dato : 11-04-01 18:35

> Jeg har plottet oplysningen ind på http://belone.linaa.com, og når der
> kommer de første meldinger om danske fangster, har vi et godt redskab
> til at beregne datoen næste år.

Jeps det bliver spændende at se om datoer fra i år kommer til at holde stik
med næste år!!

Keep up the good work! (inkluderet os andre til at komme med informationerne

Mvh.

Morten

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 17-04-01 09:01

Godt initiativ. HVad med at tage svenskekysten af Øresund med? Dels er der
nogle svenskere i denne gruppe, og dels kan hornfiskene pga strøm søge
derover istedet for på vores side. Så for aat få et bedre billede bør det
vel være med?

Erik Breum Petersen
Alex Linaa <""@nospam@a@linaa.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b16tb$ndb$1@news.inet.tele.dk...