er Debitel t68i simlåst ??
Fra : Jakob

Dato : 11-10-03 14:49

Jeg overvejer at købe t68i hos debitel. De skriver at den er simlåst,
men er den det ?? Hvor i Odense kan den låses op og hvad koster det
typisk ?? Ryger garantien ved sådan noget ??

MVH

Jakob

Fra : kurt lund

Dato : 13-10-03 10:24

> Jeg overvejer at købe t68i hos debitel. De skriver at den er simlåst,
> men er den det ?? Hvor i Odense kan den låses op og hvad koster det
> typisk ?? Ryger garantien ved sådan noget ??
>
> MVH
Jakob

men er den det ?? JA
Ryger garantien ved sådan noget ?? JA

Prøv at kikke her http://www.helloo.dk/
Der kan du få det gratis, og det virker.
Har låst min Nokia 3510I fra Debitel op gratis!!
Kurt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-10-03 11:16

kurt lund skrev:

>Ryger garantien ved sådan noget ?? JA

Reklamationsretten påvirkes IKKE ved unlocking, læs evt.
http://www.fi.dk/presse/pressemeddelelser/simlock_og_garanti/

Hvorfor begynder du at skrive om Nokia 3510i? Det er ikke sådan en
Jakob vil have låst op.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Jakob

Dato : 13-10-03 17:17

> Prøv at kikke her http://www.helloo.dk/
> Der kan du få det gratis, og det virker.
> Har låst min Nokia 3510I fra Debitel op gratis!!

Desværre er min nye tlf. ikke på listen

Men tak for tippet

mvh

Jakob

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-03 23:39

Jakob (ingen@mail.dk) skrev følgende:
> Jeg overvejer at købe t68i hos debitel. De skriver at den er simlåst,
> men er den det ??

Den jeg lige har købt i Aldi var ikke... Med debitel...

- Martin

Fra : Jakob

Dato : 15-10-03 21:40

> Den jeg lige har købt i Aldi var ikke... Med debitel...

Ahhh det gør mig sgu da glad i låget, det er netop sådan en jeg har
bestilt

Er du tilfreds med den ??

Hygge

Jakob

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-10-03 10:45

> Ahhh det gør mig sgu da glad i låget, det er netop sådan en jeg har
> bestilt
>
> Er du tilfreds med den ??

Det vil jeg love dig. Men nu kan man få den lidt billigere med sonofon
Variant, hvis du har en gammel telefon du kan give i bytte.

249.- + en byttetelefon for telefonen
99.- i oprettelse (Variant)
45.- / md
Og et bedre abbonement.

Den stod i Ekstra Bladet i forgårs. Mener det var telekæden/ringen.

Jeg fortryder lidt, men nu er det jo for sent.

- Martin

Fra : Jakob

Dato : 16-10-03 19:35

> Og et bedre abbonement.
>
> Den stod i Ekstra Bladet i forgårs. Mener det var telekæden/ringen.
>
> Jeg fortryder lidt, men nu er det jo for sent.

Damn det er sgu typisk , min er til afhentning på posthuset imorgen

Nå men jeg glæder mig alligevel

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 17-10-03 19:24

In article <bmhtt6$1oco$1@news.cybercity.dk>, knopfisk@[fjern]vvs.dk
says...

> Den jeg lige har købt i Aldi var ikke... Med debitel...

Hvilket abonnement bruger du med den. Jeg har lige fået min og jeg kan
desværre ikke få den til at acceptere mit telmore kort, nedtur

MVH

Jakob

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-03 22:40

> [...]
>
> Hvilket abonnement bruger du med den. Jeg har lige fået min og jeg kan
> desværre ikke få den til at acceptere mit telmore kort, nedtur

Telmore.... Jeg har ikke prøvet andet. Heller ikke det medfølgende debitel.

Hvad siger telefonen til dit kort?

- Martin

Fra : Jakob

Dato : 20-10-03 08:19

> Telmore.... Jeg har ikke prøvet andet. Heller ikke det medfølgende debitel.
>
> Hvad siger telefonen til dit kort?

Den ville ikke acceptere det så nu har jeg fået den oplåst ,

Hygge

Jakob