Include hele HTML-dokumenter
Fra : Jakob

Dato : 11-04-01 10:00

Hej

Jeg vil gerne have min ASP til at includere en del fra et andet site.

Kan jeg få ASP-koden til at hente et HTML-dokument på nettet og så rense det
hentede for uønskede tags som f.eks. <BODY></BODY><HEAD></HEAD><HTML></HTML>
m.m.... ???

Hvis bare man kan hente et HTML-dokument ind som en tekststreng, så kan den
jo nemt renses...

Mvh
Jakob

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 11-04-01 12:49

Jakob wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hvis bare man kan hente et HTML-dokument ind som
> en tekststreng, så kan den jo nemt renses...

Det kan sagtens lade sig gøre - men kræver at du har adgang til en komponent:
http://www.serverobjects.com/products.htm#asphttp

Mvh
Jonas