Kan man...
Fra : Error

Dato : 11-10-03 09:16

Kan man oxo Faa Nulstillet en 3210'er af nogle her i Gruppen?
Og Noget Billiger end de 200 kroner det koster ved en forhandler...
grunden til den skal nulstilles er at Sikkerhedskoden er Blevet Glemt...

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 09:22

"Error" skrev i en meddelelse

> Kan man oxo Faa Nulstillet en 3210'er af nogle her i Gruppen?
> Og Noget Billiger end de 200 kroner det koster ved en forhandler...
> grunden til den skal nulstilles er at Sikkerhedskoden er Blevet Glemt...

det er noget de fleste unlockere kan klare for dig ! Selv tager jeg 75 kr.
for det, men kig på www.dkunlock.dk , og se hvem der kan hjælpe dig med din
3210

--
MVH.