Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Må /kan man som dansker åbne en konto i ty~
Fra : BS

Dato : 11-10-03 09:05

Hej...
Jeg handler en del via EBAY.DE i tyskland. Mange gange ville det være
fordelagtig, hvis man havde en konto i en tysk bank.

Kan man åbne en derned? Eller skal man bo dernede for at kunne gøre dette?
Er der nogen banker i kan anbefale?
De skal helst ha' en afdeling i Flensburg.

(Forslag som Paypal og lign er ikke det jeg lede efter.)

mvh BS

---

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-10-03 09:34

On Sat, 11 Oct 2003 10:05:20 +0200, "BS" <nomail@spaam.dk>
wrote:

> [...]
>Er der nogen banker i kan anbefale?
>De skal helst ha' en afdeling i Flensburg.

Jeg har en konto i Sydbank i Flensburg. Det er godt nok en
firmakonto, men jeg har ikke indtryk af at det er begrænset
til firmaer.
Og det eneste krav fra dannsk side er vist bare en erklæring
til T&S i Sønderborg.

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : BS

Dato : 16-10-03 04:33

> Jeg har en konto i Sydbank i Flensburg. Det er godt nok en
> firmakonto, men jeg har ikke indtryk af at det er begrænset
> til firmaer.

Tak for dit svar. Jeg vil henvende mig til dem.
mvh MIC

---