DLG hvilket tele skelskb er det der gemmer~
Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-03 07:03

man kan få et mobil arbodomang via DLG, men det er jo ikke dem selv der har
et tele selskab,under dem gemmer der sig et andet tele firma,, men jeg kan
ikke huske hvilket er der nogle af jer der kan huske det ?

mvh Morten Dall

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-10-03 11:25

Morten Dall skrev:

>man kan få et mobil arbodomang via DLG, men det er jo ikke dem selv der har
>et tele selskab,under dem gemmer der sig et andet tele firma,, men jeg kan
>ikke huske hvilket er der nogle af jer der kan huske det ?

debitel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Allan Knudsen

Dato : 11-10-03 22:24

Lasse Hedegaard wrote

debitel.

Jeg er ikke helt enig med dig i det, hvis du ser på denne side står der
TDC eller Sonofon.

http://www.dlg.dk/dk/kommunikation/dlg_tele/mobil/abonnement/index.asp?
navigate=kommunikation

Mvh Allan Knudsen

--
www.sim-city.dk - Remote unlock af Nokia Mobiltelefoner via E-mail.

<--Montering af farvede dioder.-->

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-03 12:47

Allan Knudsen skrev:

>Jeg er ikke helt enig med dig i det

Tja, jeg har ret.

>hvis du ser på denne side står der TDC eller Sonofon.

DLG køber taletid hos debitel. debitel bruger TDC og Sonofons net. Man
kan hos debitel selv vælge, om man vil have et SIM-kort til TDC eller
Sonofons net (mener man får TDC hvis man ingenting siger), det samme
gælder derfor for DLG.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Allan Knudsen

Dato : 13-10-03 18:53

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]
> kan hos debitel selv vælge, om man vil have et SIM-kort til TDC eller
> Sonofons net (mener man får TDC hvis man ingenting siger), det samme

Tak for oplysningen, så blev man så meget klogere.