Cool NG!
Fra : Jakob Rohde

Dato : 10-10-03 23:24

Hej alle PHP-interesserede,

Jeg har siddet og kigget en del indlæg/svar igennem, og det har faktisk være
morsomt!

Det er virkelig rart at se, at folk enten svarer på spørgsmålene, forklarer
på en morsom eller bare venlig måde hvor de skulle have været stillet, eller
simpelthen kommer med hyggelige kommenterer.

Der er desværre en mase NG'er hvor folk er direkte uforskammede!

Der må være noget med det PHP som tiltrækker hyggelige folk

Keep it up!

Håber ikke det var OT....

Jakob

Ps. Et herligt eksempel:

> Hejsa jeg leder lidt efter en kode som kan få ens design til at blive lige
> LIDT pænere, det er lidt skygge på tingene. Hvad er koden for det?

$webdesign->makeItReallyCool($homepage);

Så skal du bare lave en klasse med metoden makeItReallyCool($str). For at
implementere makeItReallyCool() skal du nok et smut over i
webdesign-gruppen for at finde de relevante koder der kan ændre dit
design.

Alternativt kan du prøve:
$webdesign->buyReallyCoolDesign($homepage,$price);
Hvor du finder en webdesigner der kan gøre det. $price afhænger af hvor
meget du vil ofre på det.

Kort sagt:
hint: Webdesign hører til under dk.edb.internet.webdsign.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-10-03 00:01

Jakob Rohde wrote:

> Der er desværre en mase NG'er hvor folk er direkte uforskammede!

Nar! Dit indlæg er OT!

> Ps. Et herligt eksempel:
> $webdesign->makeItReallyCool($homepage);

Det var absolut et af de bedre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : FB

Dato : 11-10-03 11:43

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Det var absolut et af de bedre.

Ingen tvivl. Det var et guldkorn det der

Mvh
Stig