ang. killing der er løbet væk
Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 10-10-03 19:25

Hejsa,
til Kristina, jeg skriver lige i en ny tråd, da jeg ikke kan svare på
den du har lavet... Hvor bor du henne? Jeg ved godt dit spørgsmål går
på om killingen mon kan finde væk, hvilket jeg desværre ikke tror den
kan, men det kunne være en idé at skrive hvor du bor, så læserne af
katteng'en kan holde øje. Det kunne jo være der var nogen fra samme by
som dig! For mit eget vedkommende kan jeg i hvert fald sige at jeg
altid lægger mærke til hvis der er små killinger rundt omkring.
Er der egentlig nogen steder på nettet man kan efterlyse forsvundne
dyr, og fremlyse (hedder det overhovedet det?) dyr man har fundet?
Ellers har jeg et forslag til DPL, var det noget for www.vildkat.dk?

Mvh

Mette

Fra : dpl

Dato : 10-10-03 22:37

Hej Mette!
Jo, det var bestemt en god ide!
Gid nogen ville betale mig for sådan et arbejde, så kunne jeg fint lave
et site med efterlysninger, omplaceringer osv, hunde, kaniner osv. *smil*

Men desværre tillader min næsten ikke eksisterende fritid ikke at jeg
udvidder Vildkat.dk lige nu, hvor gerne jeg end ville. Der er godt gang
i butikken for tiden, og ca. 75 katte er blevet omplaceret.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Hanne Dahl

Dato : 11-10-03 14:20

Hej Mette.
Vi har selv spurgt os det spørgsmål og fandt ud af at Inges kattehjem har en
opslagstavle på deres HP. Samt Kattens værn har vist også et sted hvor man
ligge en beskivelse af katten samt bill.
Så der findes flere steder.
Venlig hilsen Hanne Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Jane

Dato : 12-10-03 16:10

Mette N. S?rensen skrev i

> Er der egentlig nogen steder på nettet man kan efterlyse forsvundne
> dyr, og fremlyse (hedder det overhovedet det?) dyr man har fundet?

Måske kan man prøve dk.opslag med fut hertil?

Jane