Sker der noget i Lillebælt !!!!
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-10-03 16:59

Jan Rasmussen

Fra : Michael Boysen

Dato : 10-10-03 17:51

Jan Rasmussen skrev:
(Ikke noget!)

Forleden så jeg et par skibe sejle forbi, og der er også en del måger.

(Mon ikke du får flere seriøse svar, hvis du selv ofrer lidt tid på at
skrive dine indlæg?)

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-10-03 03:29

Nå, men så blev denne tråd vel også ødelagt...
Jan Rasmussen

Fra : Spangkuk

Dato : 12-10-03 01:14

> Nå, men så blev denne tråd vel også ødelagt...

Tja, mit nye motto er.:

"selv en tumbe kan skrive i news.dk"

og jeg mener IKKE dig Jan. Spørgsmålet kan vel virke dumt, hvis man ikke
liiiiige befandt sig i dk.fritid.lystfiskeri

Nå, men lad mig lige spørge dig - Har du prøvet at fiske i Nordsjælland ?
Hvis ja, hvor, hvornår og hvad fik du ?

Spang

Fra : Michael Boysen

Dato : 12-10-03 09:56

Spangkuk skrev:
> Tja, mit nye motto er.:
> "selv en tumbe kan skrive i news.dk"

Ja og med mindre man har skolepenge tilgode bør man studere:
www.usenet.dk - før man kaster sig ud i det!

> og jeg mener IKKE dig Jan. Spørgsmålet kan vel virke dumt, hvis man ikke
> liiiiige befandt sig i dk.fritid.lystfiskeri

Nej så bør jeg vel føle mig truffet eller.....?!
Nu formulerede jeg mig muligvis ikke tydelig nok, men føler du dig
inspireret til at skrive en længere smøre om emnet, når manden ikke engang
gider skrive indhold i indlægget?
Muligvis er jeg helt galt på den, men hvor fedt vil det være at bruge tid på
at skrive en statusrapport for trollingfiskeriet, hvis manden ikke aner
noget om/interesserer sig for sagen, og i virkeligheden ønsker at vide noget
om kystfiskeriet?
Det mindste man kan gøre (hvis jeg skal hjælpe), er da at ofre et par
minutter på at skrive et indlæg!

> Nå, men lad mig lige spørge dig - Har du prøvet at fiske i Nordsjælland ?
> Hvis ja, hvor, hvornår og hvad fik du ?

Jeg bor i nordsjælland, og jeg kunne sagtens skrive at jeg havde været på
Esrum sø og havde fanget x-antal gedder, eller i Gulbjerg mose og fanget
x-antal karper, eller ved Hald strand og fanget x-antal havørreder - Men jeg
gider ikke, når det er så ukonkret! - Det svarer næsten til at spørge
"bliver der fanget fisk i jylland for tiden?"

Lad os droppe denne diskussion - enten fatter man pointen eller også gør man
ikke.
(og jeg har været på druk, og fatter muligvis heller ikke en meter)

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Spangkuk

Dato : 12-10-03 21:14

> Ja og med mindre man har skolepenge tilgode bør man studere:
> www.usenet.dk - før man kaster sig ud i det!

Pis ud af min news.dk

PLONK

Stiv eller ej....who cares

Spang

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-10-03 22:47

Michael B...

Jeg undskylder naturligvis hvis jeg har pisset på din sukker mad...

men, Lillebælt er et rimeligt afgrænset område... og fiskeri er et rimeligt
afgrænset emne...

Det jeg kort spørger om er, om der er nogen der har haft succes eller har
kendskab til om der er noget at hente derude for tiden... evt. hvor i
lillebælt de havde succes...

Jeg synes faktisk ikke der var nogen grund til at skrive en længere
afhandling om et konkret spørgsmål...

Jeg er da ked af at du har opfattet det negativt... men, sådan er vi jo
forskellige....

Nå, men for at holde tråden spørger jeg så andre der fisker i Lillebælt...

Sker der noget derude... har Makrellen været der!!! er der begyndt at komme
torsk igen... eller er der andre erfaringer af interesse...

Fra : Michael Boysen

Dato : 13-10-03 02:24

Jan Rasmussen skrev:
> Det jeg kort spørger om er, om der er nogen der har haft succes eller har
> kendskab til om der er noget at hente derude for tiden... evt. hvor i
> lillebælt de havde succes...

Peace!

Søgte lige kort og fandt bl.a.
http://makeashorterlink.com/?L12B26036
og
http://makeashorterlink.com/?L11B12036

Der er nogle fangstrapporter på www.fangster.dk - Lav en søgning på
Lillebælt.

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-10-03 16:52

Hej Michael

Tak for dine links... Ja, jeg synes også at kunne huske noget om det skrevne
*S* men
synes ikke det har virket i år... endnu ihvertfald...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-10-03 22:39

Hej...

Nej, jeg har ikke fisket i Nordsjælland...

Jeg er sejler og fisker kun i Kolding fjord samt Lillebælt...

Jeg har været derude så sent som idag.... og det gav kun en lille torsk...
;o(
Jan Rasmussen