nokia 6100, bluetooth eller IR ??
Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 10-10-03 14:42

har lige købt en nokia 6100, og på min laptop er der hverken IR eller
BT,

hvad er at foretrække, hvad er fordele / ulemper ved begge løsninger
??
det skal være til USB !

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-10-03 16:00

Hasse R. Hansen <hrh041072@hotmail.com> wrote:

> [...]
>BT,
>
>hvad er at foretrække, hvad er fordele / ulemper ved begge løsninger

Infrarød vil klart være at foretrække, da Nokia 6100 ikke har bluetooth.

Peter

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 10-10-03 16:23

ups !!!, hi hi ....

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : myname@myname.dk

Dato : 10-10-03 22:17

"Hasse R. Hansen" <hrh041072@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> BT,
>
> hvad er at foretrække, hvad er fordele / ulemper ved begge løsninger

Har du overvejet et Nokia DKU-5-kabel
(http://www.nokia.com/nokia/0,8764,4406,00.html)?

Fra : sambo

Dato : 23-10-03 23:19

Ir er en gammel teknologi fra først i 90'erne, virker fint over korte
afstande til overførsel af mindre data, så hvis det kun er til små
opgaver er dette et meget fint og billigt valg til 200 kr.
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?ProductID=229

BT er nyt og højteknologisk, kan flytte meget data hurtigt over mange
linier og bruges til meget andet udstyr også.
Prisen er dog højere, fra ca. 400.00 til 800.00 kr.

http://www.kandu.dk/

Fra : sambo

Dato : 23-10-03 23:22

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-10-03 10:24

"sambo" <sambo.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>linier og bruges til meget andet udstyr også.
>Prisen er dog højere, fra ca. 400.00 til 800.00 kr.

Det hjælper ikke så meget, at BT er højteknologi. Nokia 6100 har kun IR.

Peter