Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
B-Skat af indtjening på nettet i udlandet?
Fra : \(-= CDN V.I.P Membe~

Dato : 09-10-03 21:15

Hej..

Nogen der kan svar på emne om hvad der ske ved det? for så vidt jeg har fået
afvide ved Told&Skat skal man bare ligge det halve tilside på en bank konto
og oplyse det som b-skat når der skal laves årsopgørelse ?

er det rigtigt ?

MVH
JLC

CDN - CashDevelopment is here!
http://www.cashdevelopment.net/r/laybourn

Email : cdn_laybourn@hotmail.com

Need a Pro-Pay Account to CDN ? sign up here.
http://www.pro-pay.net?r=806

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-10-03 23:11

On Thu, 9 Oct 2003 22:14:46 +0200, "\(-= CDN V.I.P Member
=-\)" <sikkerlister@@hotmail.com> wrote:

> [...]
>afvide ved Told&Skat skal man bare ligge det halve tilside på en bank konto
>og oplyse det som b-skat når der skal laves årsopgørelse ?

Du skal nok opgive det fulde beløb, men grunden til at du
skal sætte halvdelen til side er for at der skal være til
restskatten.
Du kan også bare sørge for at forskudsangive indkomsten så
vil du få en stribe indbetalingskort i stedet.

/Knud

Fra : \(-= CDN V.I.P Membe~

Dato : 10-10-03 05:32

Hej Kund..

Jeg kan ikke sige det fulde beløb da det vil variere, men det vil jeg gøre
uanset hvad.

Indbetalingskort ? det er jo også svært når man ikke ved hvornår og hvor
hurtigt man tjener penge, men det bliver rimlig hurtigt.

Tak og forsat en god dag,

MVH
J.L.C

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-10-03 06:57

(-= CDN V.I.P Member =-) wrote:

> Jeg kan ikke sige det fulde beløb da det vil variere, men det vil jeg gøre
> uanset hvad.

Du laver din selvangivelse i starten (nogen kan vente helt til juli månede) af
det nye år, og den er for det gamle år, så indtægten er kendt på det tidspunkt.

> Indbetalingskort ? det er jo også svært når man ikke ved hvornår og hvor
> hurtigt man tjener penge, men det bliver rimlig hurtigt.

Når indtægten afviger så meget, så kan du få ændret din trækprocent løbende.
Skattefar er ikke meget for det, men sig at den ene månede tjener du 1.000,00
og næste 100.000,00 alså hvis det er det der er tilfældet, så kan de nok godt
indse at du er nødsaget til at få afgjort din trækprocent ved hver udbetaling.

Ivar