php.ini og GD
Fra : freddy

Dato : 09-10-03 21:08

Jeg er begyndt at lege med typo3 og har fundet ud af at det kræver en
extension der hedder gd.
Den har jeg så installeret på min debian maskine sammen med imagemagic
extensionen. Begge er skrevet i php.ini filen men når jeg så genstarter
apache (jeg har endda genstartet maskinen) er det kun imagemagic
extensionen (og mysql selvfølgelig) der ses når jeg ser i phpinfo().

Og det jeg skulle bruge det til, nemlig billed behandling i typo3's
admin del, virker heller ikke endnu.

Kan nogen give et vink tilhvad jeg gør galt?

Jeg bruger php4 version 4.3.2+rc3-6 på debian linux.

tak!
fred

Fra : Jakob Rohde

Dato : 09-10-03 21:20