formmail i php - nogen derkan hjælpe en ab~
Fra : Andreas Falck

Dato : 09-10-03 16:50

Hejsa er der nogle der kan hjælpe en absolut nybegynder ud i det her?

Jeg skal have lavet min formmail om. Den jeg har er lavet i cgi-script
(så vidt jeg har forstået), og er blevet anbefalet at lave en i php.
Men gisp, jeg har ikke fattet en brik af php!

Den nuværende i cgi ligger på denne side:
http://ulrikkenborg.dk/data/registrering.htm

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Britt Malka

Dato : 09-10-03 16:53

On Thu, 9 Oct 2003 17:49:35 +0200, "Andreas Falck"
<andreas.falck.sletspam@jyde.invalid> wrote:

>Jeg skal have lavet min formmail om. Den jeg har er lavet i cgi-script
>(så vidt jeg har forstået), og er blevet anbefalet at lave en i php.
>Men gisp, jeg har ikke fattet en brik af php!

Eftersom der er flere, der har spurgt mig om det, er det min plan at
skrive om netop formmail i "Tips&Tricks", der udkommer hver fredag. Så
hvis du ikke får hurtigere hjælp her, er du velkommen på listen.
--
Britt Malka
Få Tips & Tricks og ny inspiration til hjemmesiden m.m. - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html