Største processor på ASUS A7m266??
Fra : Simon Demuth

Dato : 09-10-03 14:31

Hej
Jeg ka ik rigtig hit u a det. Hvilken amd processor kan jeg opgraderer med
på dette board. Jeg kører med en 1ghz og vil selvfølgelig gerne have noget
der kan mærkes. en sagde engang til mig at jeg kan bruge alle der hedder
noget med xp, men så vidt jeg ved er de nye processorer anderledes bygget op
så dem kan jeg vel ikke bruge?
Jeg ved der findes nogle som har meget mere forstand på det end mig så jeg
ville blive glad for et svar..
Simon

Fra : JK

Dato : 09-10-03 15:01

On Thu, 9 Oct 2003 15:30:34 +0200, "Simon Demuth"
<demuth27@hotmail.com> wrote:

> [...]
>så dem kan jeg vel ikke bruge?
>Jeg ved der findes nogle som har meget mere forstand på det end mig så jeg

http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

klik dig frem.
Resultatet er, at du kan køre Palamino cpu'er. De skriver 2100+, men
spørgsmålet er om ikke dagens 2100+ er Thoroughbred baserede.

Nej, på www.edbpriser.dk kan man se, at du kan købe Palamino fra 1600
til 1733 MHz, 1900+ til 2100+ til ca. 700 kr.

Det tilrådes at opdatere bios først.

mvh

John

Fra : Simon Demuth