Compile Borland C++ til EXE ?
Fra : Ask

Dato : 09-10-03 14:05

Hejsa,

Når jeg compiler mit program i Borland C++ laver den en exe-fil, men filen
fylder utroligt lidt og kan kun bruges på min egen PC. Når den kopieres til
andre PC'ere, klager den over en masse manglende BPL filer etc.

Hvordan kan jeg compile mit program til en exe som kan benyttes på alle
PC'ere?
Mangler jeg at include nogle ting, eller?

---

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-10-03 14:44

On Thu, 9 Oct 2003 15:04:52 +0200, "Ask" <ask@me.dk> wrote:
>Hvordan kan jeg compile mit program til en exe som kan benyttes på alle
>PC'ere?
>Mangler jeg at include nogle ting, eller?

Gå op i projects og vælg Options. Gå hen på fanbladet Packages og
fjern flue benet i Build with run time packages.

Der efter skal du hen på fanebladet Linker og fjerne fluebenet i Use
dynamic RTL.

Så får du en standalone exe fil.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Kasper Bo Larsen

Dato : 10-10-03 15:53

"Ask" <ask@me.dk> wrote in message news:<U1dhb.422$FS1.243@news.get2net.dk>...
> [...]
> PC'ere?
> Mangler jeg at include nogle ting, eller?

Jeg formoder at du snakker om C++Builder og ikke den gamle Borland C++ 5.x ??
Du kan vælge to veje :
1)enten at lave en "stand alone" exe som selvsagte fylder en hel del mere
2)includere de manglende filer i f.eks. en installshield installationsprojekt

/Kasper