Søger Fysioterapeut i Storkøbenhavn
Fra : Lars H.

Dato : 09-10-03 11:23

Jeg søger en fysioterapeut i Storkøbehavn efter jeg har en henvisning
fra min læge pga. problemer med skulderen i forbindelse med dagligt
computerbrug.

Jeg er i tvivl om hvem jeg skal vælge, og vil derfor gerne høre, om
der er nogen som har gode erfarringer med en fysioterapeut i
Storkøbenhavn?

--
Wonder why?

Fra : Kiropraktor, Henrik

Dato : 12-10-03 02:50

"Lars H." <user@computer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er i tvivl om hvem jeg skal vælge, og vil derfor gerne høre, om
> der er nogen som har gode erfarringer med en fysioterapeut i

Jeg må som så ofte gøre lidt reklame for kiropraktik.

Fysioterapeuter er meget gode til muskulære lidelser, men dine
sklulderproblemer kan lige såvel stamme fra nakken, som trænger til en
ordentlig justering...Det har lægen formentlig ikke undersøgt.
Giv kiropraktikken en chance - og overvej derefter fysioterapeuten, hvis det
imod forventning ikke skulle hjælpe hos en kiropraktor.