Status på tråden "spørgsmål fra en kommend~
Fra : Heidi aka Miver og M~

Dato : 09-10-03 10:38

Mange tak for de mange tilbagemeldinger...*smil*

Jeg forelagde hende de mange gode input, også forslaget med akvarium
(det afviste hun dog, hun vidste godt hvor stort arbejde der kan ligge i
det)

Hun har - efter en del Café Latté'r og en masse snak fra min side - pt.
besluttet at vente med at anskaffe sig husdyr :)- en glimrende
beslutning, da hun flippede helt vildt ud over at de (kattene) kunne
komme i tanke om at hvæsse kløer på hendes nye sofa og måske komme til
at vælte hendes (meget dyre) lamper ned...

(Til gengæld har hun så kastet sig ud i "projekt mand") *GG

Med venlig hilsen
Heidi aka Miver og Mulles mor
http://hei.homepage.dk

Fra : Pia J

Dato : 09-10-03 10:55

> [...]
> komme i tanke om at hvæsse kløer på hendes nye sofa og måske komme til
> at vælte hendes (meget dyre) lamper ned...

Godt arbejdet, Heidi

:Pia

Fra : Leyna

Dato : 09-10-03 14:03

On Thu, 9 Oct 2003 11:38:29 +0200, Heidi aka Miver og Mulles mor
<zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> [...]
>at vælte hendes (meget dyre) lamper ned...
>
>(Til gengæld har hun så kastet sig ud i "projekt mand") *GG

Det lyder som en go' beslutning, men måske skal du så nu advare hende
om at anskaffelse af et "hankøn" kan resultere i
at wc-brætttet aldrig bliver slået ned
at der er urin ved siden af tønden
at der ligger sure sokker de mærkeligste steder
at væsenet finder det morsomt at prutte i bilen, så alle er ved at
blive forgivet, osv osv.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J

Dato : 09-10-03 14:15

> Det lyder som en go' beslutning, men måske skal du så nu advare hende
> om at anskaffelse af et "hankøn" kan resultere i
> at wc-brætttet aldrig bliver slået ned
>osv osv.

Til gengæld kan de godt klare sig selv, hvis man skiller sig af med dem
igen....

:Pia

Fra : zasha

Dato : 09-10-03 21:27

<klip> at anskaffelse af et "hankøn" kan resultere i
> [...]
</klip>

> Til gengæld kan de godt klare sig selv, hvis man skiller sig af med dem
> igen....
>
> :Pia

*heheheheheheeee*...det er dog den sjoveste sætning jeg længe har læst, tak
for det Pia, nu vil jeg trille i seng med en lille latter indeni :))
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : zasha

Dato : 09-10-03 21:29

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Nej, det nænner jeg altså ikke at fortælle hende *G* Hun må selv skaffe sig
sine erfaringer ;)
....og så er hun jo "kun" 27 og ny-forelsket....så jeg lader hende leve lidt
i forelskelsens/illutionernes tegn...
-
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 09-10-03 20:50

Heidi aka Miver og Mulles mor <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Med venlig hilsen
> Heidi aka Miver og Mulles mor
> http://hei.homepage.dk

Stort

Jeg har også en forkærlighed for at fortælle hvor besværligt det kan
være at ha' dyr. Nogle gange siger folk så til mig "jamen, du har jo 4
katte og en kanin, hvorfor det hvis det er så besværligt?" Så må jeg jo
indrømme at jeg lever med besværet fordi jeg elsker mine dyr højt
men derfor kan jeg jo godt nogle gange bliver lidt irriteret når de
holder fræs kl. meget tidligt om morgenen henover mit hovede.
Det gjorde 2-3 katte forleden morgen, ved med sikkerhed Johan var
involveret, er overbevist om at Mowgli også var, men er usikker på om
og hvem af de to sidste der var med, men jeg har et langt nydeligt sår
i panden til at bevise det
Nogle gange må man godt overdrive for at få budskabet igennem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-10-03 21:03

In article <3f85bbf2$0$30072$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> men derfor kan jeg jo godt nogle gange bliver lidt irriteret når de
> holder fræs kl. meget tidligt om morgenen henover mit hovede.

Kan godt huske det fra mine var yngre
Idag har de ikke fræs på det tidspunkt, men så gør de noget andet - de
VANDRER... Tværs over mig, op langs siden, rundt om hovedet, træde (og
trække!) mig i håret, snuse indgående til mit ansigt, hive i ærmet på
nattøjet, ned langs den anden side, tværs over igen, pille i dynen,
lægge sig lidt ned, snurre rundt 4 gange - og så forfra igen... Man
skal sove _meget_ tungt for ikke at vågne til sidst... og det var netop
meningen: "Nej, hej mor, er du _vågen_?? Hvor hyggeligt!" *gg*

Fra : Ann K

Dato : 09-10-03 21:49

Hejsa.

> [...]

> skal sove _meget_ tungt for ikke at vågne til sidst... og det var netop
> meningen: "Nej, hej mor, er du _vågen_?? Hvor hyggeligt!" *gg*

Det der gør Saga HVER MORGEN!!!! Hun er jo også kun 12 år gammel
De sidste par år har hun dog været sekunderet af tornadoen Dise (op i
sengen - slik Ann i ansigtet - ned fra sengen - op i sengen osv osv) i det
øjeblik, jeg laaaangsomt er ved at komme til bevidsthed... Ret smart...
især for det lokale bibliotek og min pengepung... Saga _behøver_ ikke
længere at flænse min "go'-nat-bog" til atomer, når hun vil sætte trumf på
... hvad hun så får _trang_ til en gang i mellem, er jo en helt anden
sag!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : maz

Dato : 09-10-03 22:29

Ann Rudbeck wrote:
> VANDRER... Tværs over mig, op langs siden, rundt om hovedet, træde (og
> trække!) mig i håret, snuse indgående til mit ansigt, *snip en masse*

Hehe - kender det aaaalt for godt - sig lige til hvis du vil låne min - Zeus
har en udvidet version : "blide" potedask i ansigtet med halvt udtrukne klør
*g*
For så er han sikker på, at SÅ står jeg op med det samme! Og jeg er for træt
til at gå i gang med at *forsøge* at klippe klør kl 3 om natten ell 5.30 om
morgenen...
maria

Fra : Kate

Dato : 11-10-03 13:08

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> Kan godt huske det fra mine var yngre

Hold da op, hvornår var de "yngre" Johan er 13 år og ikke færdig
med fræs. Mon han nogen sinde bli'r det?

> Idag har de ikke fræs på det tidspunkt, men så gør de noget andet
> - de VANDRER...
[Klip]

Hehe, det gøt Mowgli også. Hver nat omkring ved 4-5 tiden, og jo, det
_er_ nat kl 5, først snuser han ligeså forsigtigt ind i mine øjne. Med
let fugtet snude kildrer det altså. Når jeg så puffer ham væk vader han
henover mig, ned langt siden og hvis en tå stikker ud bliver den også
kildet. Han bider ikke. Nogle fange er det mægtigt sjovt at fange mine
tæer under dynen, også selvom jeg ikke bevæger dem. Men stadig er den
bedste måde at vække mig på at kilde mig i hovedet med knurhår mens man
snuser og dermed kildrer mine øjenlåg
Når så Mows har fået vækket mig kommer Lante for at ligge i arm og
Donse for at fortælle lange sørgemodige historie fra sin fortid, eller
noget i den stil

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-10-03 13:33

In article <3f87f293$0$94872$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> Hold da op, hvornår var de "yngre" Johan er 13 år og ikke færdig
> med fræs. Mon han nogen sinde bli'r det?

Hov - sådan var det ikke ment! Der er skal stadig fræs i damerne - bare
ikke om natten mere. Der er det så, de har meldt sig ind i Dansk
Vandrerlaug.. og turen gå _altid_ hen over mig..

> Hver nat omkring ved 4-5 tiden, og jo, det
> _er_ nat kl 5,

Ja, det er dyb nat! (Jeg kommer ofte først i seng kl. 3 - en vane fra
mange år i sene vagter)

> Når så Mows har fået vækket mig kommer Lante for at ligge i arm og
> Donse for at fortælle lange sørgemodige historie fra sin fortid, eller
> noget i den stil

Aha, teamwork!!

Fra : Kate

Dato : 12-10-03 21:58

> Hov - sådan var det ikke ment! Der er skal stadig fræs i damerne -
> bare ikke om natten mere. Der er det så, de har meldt sig ind i
> Dansk Vandrerlaug.. og turen gå _altid_ hen over mig..

Åhhh, nattefræs er stadig en yndet beskæftigelse her. Dog skal det med
retfærdighed nævnes at de faktisk slet ikke er så slemme, det er langt
fra hver nat, men når det sker er det næsten altid i flertal
Jeg håber ikke at mine melder sig ind i Dansk Vandrelaug, det vil ikke
være mere populært end fræs

Fra : zasha

Dato : 09-10-03 21:31

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Stort

....taaaaaak :)

> Nogle gange må man godt overdrive for at få budskabet igennem

Præcis, jeg udpenslede faktisk situationen om morgenen hvor man træder ud i
natte-katte-bræk og katte bakker hvor der liiiige er ramt ved siden af...og
så trumfen, når dyrene hvæsser kløer i _hendes sofa_ (som åbentbart betyder
meget for hende....

"Mission completet"...

--
Hilsen Miver og Mulle's mor