DR wap?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-10-03 08:05

Man kan wappe sig ind på TV2's tekst-tv på adressen "wap.tv2.dk". Jeg har også
prøvet om der findes wap-sider på "wap.dr.dk", men der er ikke noget. Er der
nogen der kender en wap-adresse til DR?

-cb

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 09-10-03 09:22

Claus E Beyer <cebeyer@hotmail.com> schrieb:
> [...]
> har også
> prøvet om der findes wap-sider på "wap.dr.dk", men der er ikke noget.

Fordi jeg har en WAP-flatrate her i Tyskland, har jeg også ledt efter
det, men ikke fundet endnu - heller ikke med wap.google.com.

Fra : JK

Dato : 09-10-03 10:21

DR har ikke wap

JK

Fra : safehouse.dk og bigs~

Dato : 11-10-03 19:16

On Thu, 9 Oct 2003 09:05:07 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>prøvet om der findes wap-sider på "wap.dr.dk", men der er ikke noget. Er der

Du kan finde dem på mit wap site på adr. wap.safehouse.dk og vi har
også en wap gateway på 80.196.136.42

René

wap.safehouse.dk
http://safehouse.dk
http://inetstat.safehouse.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-10-03 01:11

safehouse.dk og bigsearch.safehouse.dk <rrn@safehouse.dk> wrote in

> Du kan finde dem på mit wap site på adr. wap.safehouse.dk

Nå ja, overskrifter er der jo ikke det store at bruge til. Har du
iøvrigt spurgt DR om lov ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898