killinge billeder
Fra : Tournesol

Dato : 09-10-03 07:30

Hejsa

jeg har lagt lidt billeder op at de små uldtotter dete r ikke just de bedtse
billeder men det er heller ikke nemt at tage billder af sådan nogle krudt
ugler )

katte knus Henriette.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-10-03 21:18

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3f850072$0$94880$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> billeder men det er heller ikke nemt at tage billder af sådan nogle krudt

Hej Henriette

Man kan nu sagtens se, at det er nogle dejlige killinger!

mvh Eva

Fra : Tournesol

Dato : 10-10-03 09:27

hejsa

> Man kan nu sagtens se, at det er nogle dejlige killinger!

ja da
Jeg har fundet ud af at dete r blitzen der ikke duer på hvide killinger .
Nu har de lige åbnet øjne så vil jeg ikke lige tage billeder af dem med
blitz så jeg må finde ud af at lave oget kunstig lys meen det skal jeg nok
hitte ud af

katte knus henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-03 21:34

> [...]
bedtse
> billeder men det er heller ikke nemt at tage billder af sådan nogle krudt

Hvor er de kære, især Snehvide. Hun ligner da en, der gerne vil frem i
livet.
Jeg kan næsten gætte, at det er hende i vil beholde ?
Snehvide er også navnet, på vores datters hvide ( albino ) kanin.

Mvh www.tjekmig.dk

Fra : Tournesol

Dato : 10-10-03 09:30

hejsa

> Hvor er de kære, især Snehvide. Hun ligner da en, der gerne vil frem i
> livet.

jo hun vil frem dete r et rigtig godt billede med antene i vejret >grin< hun
er faktisk også den der vejer mest

> Jeg kan næsten gætte, at det er hende i vil beholde ?

ja det er henne vi vil beholde

> Snehvide er også navnet, på vores datters hvide ( albino ) kanin.
>

>hihi< det er også et sødt navn

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Jane

Dato : 12-10-03 16:03

Tournesol skrev i <news:3f850072$0$94880$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> jeg har lagt lidt billeder op at de små uldtotter dete r ikke just de

nej nej nej hvordan kan du nænne det - nu sidder jeg jo her og
bliver helt syg efter en killing - de er alt ofr nuttede til
at jeg kan tåle den slags og jeg kan slet ikke lade være med
at sidde og ae dem med cursoren nu...

Jane