unlock af nokia 6100 med Orange
Fra : Morten Dall

Dato : 08-10-03 20:36

hej er der nogle af jer der har haft problemer med at låse Nokia 6100 med
Orange op ?
jeg har to forskelige programmer til at beregne koder, de gav 2 forskelige
koder, inge af den blev aksepteret, (de var ens med dem som gratisunlock.dk
gav mig)

har i prøvet det ?

mvh Morten Dall

Fra : DirectX

Dato : 08-10-03 20:51

> [...]
> jeg har to forskelige programmer til at beregne koder, de gav 2 forskelige
> koder, inge af den blev aksepteret, (de var ens med dem som
jeg har ingen problemer med at unlocke den telefon
men du kan maile mig hvis du mangler koder
så må vi se om jeg får andre koder end dig

Mvh
C@ss

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 08-10-03 21:47

Hej Morten

Jeg kan udregne en kode som virker

Hvis alt mislykkedes for dig, så kan jeg også unlocke den med kabel hvis du
bor i nærheden af Esbjerg / Ribe

Mvh Esben

Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-03 07:12

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
>
> Jeg kan udregne en kode som virker
>
> Hvis alt mislykkedes for dig, så kan jeg også unlocke den med kabel hvis
du
> bor i nærheden af Esbjerg / Ribe

det gør jeg desvære ikke jeg bor i nykøbing F.
nu er ham der har telefonen lige på ferie, jeg skriver når han er kommet
hjem,

mvh Morten

Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-03 07:11

"DirectX" <stendrup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har ingen problemer med at unlocke den telefon
> men du kan maile mig hvis du mangler koder
> så må vi se om jeg får andre koder end dig

ja det vil jeg da gøre, men nu er ham der har telefonen lige på ferie, jeg