Tilmeldingstid GPRS CBB
Fra : David Holm

Dato : 08-10-03 17:33

Hvor lang tid går der fra man har tilmeldt sig til det virker? Jeg har set
lidt tilbage i gruppen og der er nogle historier om flere uger, men er det
blevet bedre?

Jeg har lige fået abonnementet fra CBB og når jeg sender SMS beskeder står
der gratis SMS på forbrugsoversigten. Er der nogen der ved hvorfor?

mvh

David

Fra : sko12345

Dato : 08-10-03 17:51

"David Holm" skrev d. 08-10-03 17:33 dette indlæg :
> [...]
set
> lidt tilbage i gruppen og der er nogle historier om flere uger, men er

Ved ikke lige hvordan forholdene er nu, men der burde gå under 24 timer,
ellers prøv igen. Dengang var det pga problemer hos Sonofon, at det var
svært at få GPRS til at virke.

> Jeg har lige fået abonnementet fra CBB og når jeg sender SMS beskeder
står
> der gratis SMS på forbrugsoversigten. Er der nogen der ved hvorfor?

Fordi det er en gratis sms. Du fik 300 gratis da du oprettede
abonnementet, hvilket du kan læse dig til på deres hjemmeside.

Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : David Holm

Dato : 08-10-03 19:45

> Fordi det er en gratis sms. Du fik 300 gratis da du oprettede
> abonnementet, hvilket du kan læse dig til på deres hjemmeside.

Ah tak Synes ikke lige deres hjemmeside altid er lige logisk at finde
rundt i...

mvh

David