Trane-træk
Fra : Mogens Poulsen

Dato : 08-10-03 15:26

To flokke på ialt ca. 50 trak i formiddags over Pedersker
(Sydbornholm) og en flok på 59 trak kl. 15.45 sydpå samme steds.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 09-10-03 16:35

Mogens Poulsen <mpoulsen@tdcadslinvalid.dk> wrote:

>To flokke på ialt ca. 50 trak i formiddags over Pedersker
>(Sydbornholm) og en flok på 59 trak kl. 15.45 sydpå samme steds.

Og idag d. 9. okt. trak en flok på 179 fra øen sammesteds kl. 16.05.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Peter Godtfredsen

Dato : 10-10-03 14:10

Mogens Poulsen <mpoulsen@tdcadslinvalid.dk> wrote in message news:<4vvaovoicng71mk85ln725cr1kj5b2qevo@4ax.com>...

> Og idag d. 9. okt. trak en flok på 179 fra øen sammesteds kl. 16.05.

det kunne være en god idé, at du skev dine iagttagelser på
DOF-basen:http://www.dofbasen.dk/index.php

hilsen Peter Godtfredsen

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 10-10-03 17:31

birderpro@yahoo.dk (Peter Godtfredsen) wrote:

>det kunne være en god idé, at du skev dine iagttagelser på
>DOF-basen:http://www.dofbasen.dk/index.php

Jeg har haft basen installeret - men mit aktivitetsniveau er ikke
længere som det engang var, så jeg opgav at sætte mig ind i
procedurerne.

Dog forsøger jeg at indraportere de "bedste" obs til den lokale
raport.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Lilja og Jensen

Dato : 12-10-03 01:39

Hvad er den loakale???

Jan

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 12-10-03 08:20

"Lilja og Jensen" <lilja.jensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvad er den loakale???

Fugle i Bornholms Amt 200X.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 12-10-03 18:14

Mogens Poulsen <mpoulsen@tdcadslinvalid.dk> wrote:

>Og idag d. 9. okt. trak en flok på 179 fra øen sammesteds kl. 16.05.

Søndag kl. 18.00 trak 187 ud over Østersøen - og i formiddags trak et
ukendt antal ud (nåede ikke tids nok ud, men de sagde ikke så meget så
det var formodentligt en mindre flok).
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 16-10-03 08:16

> [...]

>Søndag kl. 18.00 trak 187 ud over Østersøen - og i formiddags trak et
>ukendt antal ud (nåede ikke tids nok ud, men de sagde ikke så meget så

Update - læste i det lokale dagblad at Christiansø havde obs'et ca.
4500 trækkende og DOF Bornholm anslår at ca. 3500 er blevet set på
Bornholm søndag d. 12/10.

Og så er der lidt gang i gæs og sangsvaner - så ca. 130 sædgæs trække
SV ud over Østersøen igår og 6 Sangsvaner er lige passeret over huset.

--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk