Refleks gamacher ??
Fra : Berit Nielsen

Dato : 08-10-03 11:53

Nu sad jeg lige sammen med min datter og så tv fra Amalienborg her til
middag.
Noget af det jeg fandt mest interessant var de refleks gamacher som politi
hestene havde på benene.
Sådan nogle har jeg ikke set før, men har længe været på jagt efter noget
sådan.
Er der nogen der ved hvor de kan købes ??

Hilsen Berit Nielsen

Fra : Pernille

Dato : 08-10-03 14:52

Berit Nielsen <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f83ec8b$0$45369$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> sådan.
> Er der nogen der ved hvor de kan købes ??

Der findes en hel serie med refleksartikler til både hest og rytter. Jeg er
næsten overbevist om at det kan købes i enhver velassorteret
rideudstyrsforretning. Ellers ved jeg ihvertfald at Hööks i Kolding har dem.

Mvh

Pernille, Odense

Fra : Berit Nielsen

Dato : 08-10-03 19:11

> Der findes en hel serie med refleksartikler til både hest og rytter. Jeg
er
> næsten overbevist om at det kan købes i enhver velassorteret
> rideudstyrsforretning.

Jeg ved der findes et hav af refleksbånd til benene,
men jeg efterlyste refleksgamacher.
Og hvis en hver velassorteret rideudstyrsforretning har dem,
er jeg helt ked af at måtte oplyse at vi i Århus ikke har en sådan

>Ellers ved jeg ihvertfald at Hööks i Kolding har dem.

De har dem ikke på nettet, eller i deres katalog,
men fører ganske rigtigt refleksbånd.
Hvis jeg tager fejl beklager jeg selvfølgelig, og vil meget gerne have et
link til en evt. side ??

Hilsen Berit Nielsen

Fra : Tanja Bromley

Dato : 08-10-03 21:43

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan.
> Er der nogen der ved hvor de kan købes ??

De kan såmænd købes her: http://www.bliv-set.nu (kat. "Hest og rytter
reflekser".

/Tanja

Fra : Anet

Dato : 08-10-03 22:17

"Tanja Bromley" <tanja@bromley.dk> skrev i en meddelelse

> De kan såmænd købes her: http://www.bliv-set.nu (kat. "Hest og rytter
> reflekser".

(klip)

Den vest som der er afbilledet ligner meget sådan en vest som
asfaltarbejderne går med i trafikken. Min datter har også sådan en som hun
rider med, refleksbandager til alle fire ben, refleksbånd på hovedtøjet og
så en ridelygte der blinker og båtter....

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Berit Nielsen

Dato : 09-10-03 08:46

"> De kan såmænd købes her: http://www.bliv-set.nu (kat. "Hest og rytter
> reflekser".
>
> /Tanja

Hej Tanja.
De har desværre også kun de der gængse benreflekser.
Det er Refleks gamacher jeg søger.
Men ellers en udemærket side.

Hilsen Berit
http://www.arabiskrideklub.dk

Fra : Pia J

Dato : 09-10-03 08:48

> De har desværre også kun de der gængse benreflekser.
> Det er Refleks gamacher jeg søger.

Ikke sådan nogen?

http://www.bliv-set.nu/storage/369/nite_brite_boot.jpg

:Pia

Fra : Tanja Bromley

Dato : 09-10-03 09:49

> [...]
> Hej Tanja.
> De har desværre også kun de der gængse benreflekser.

De har da nogle gamacher, de kalder "refleks gamacher" (*Kvalitetsgamacher
med reflekser*) - er det ikke sådan nogen, du leder efter ?
De er godt nok ikke helt billige, men de holder jo givetvis i årevis, så det
er nok godepenge givet ud.

/Tanja