Nordic Media - Der er nedlagt forud mod ud~
Fra : Mcisten

Dato : 08-10-03 11:32

Til jer der har fået regninger fra Nordic Media.

http://www.fs.dk/jura/fjura/sager/normed.htm

Som I kan se her har Svenn fået forbud mod at udsende regninger, så får i
regninger eller rykkere dateret efter den 6. oktober 2003 er det nok en god
ide at kontakte ombudsmanden. Så kan Svenn få op til 4 mdr.s fængsel.

Mvh Mcisten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-10-03 12:32

Mcisten skrev:

> Til jer der har fået regninger fra Nordic Media.

Hvad har det med browsere at gøre? Hold venligst den slags i en
passende gruppe - formentlig vil dk.forbruger være et godt bud.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mcisten

Dato : 08-10-03 13:51

Goddag kære Jens

Det har med browsere at gøre FORDI , hvis du har læst de tidligere indlæg om
dette, er en dailer der installerer sig automatisk gennem din browser.

Når du år på deres hjemmeside lægges der en dailer ind (hvis du kører modem)
og mens du i god tro lukker vinduer og surfer videre er der ringet op til et
andet nummer, der koster 20 kr. min , dog mindst mindst 200 kr.

Jeg mener nok det er interessant i browsergruppen at vide hvor vigtigt det
er at køre med høj sikkerhed i indstilling, firewall (f.eks.
www.zonealarm.com som er gratis) og eventuelt installere en dailer killer.

Men den diskussion har kørt her i gruppen, dette indlæg var en oplysning på
de tidligere indlæg om Nordic Media.

Hvis du kører browser via modem er det nok også lidt interessant for dig,
især når den første regning kommer igennem din dørsprække.

Så derfor ;.)

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-10-03 14:14

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Goddag kære Jens
>
> Det har med browsere at gøre FORDI , hvis du har læst de
> tidligere indlæg om dette, er en dailer der installerer sig
> automatisk gennem din browser.

Hvornår er der en der kan henvise til en side hvor der automatisk (dvs.
at brugeren IKKE selv aktivt trykker på en knap).
Desuden er det vist bedre at skrive IE i stedet for browser, da det vist
kun er IE som har problemer.

> Når du år på deres hjemmeside lægges der en dailer ind (hvis du
> kører modem)

Dialeren lægges vel også ind selv om man har adsl eller kabelmodem eller
andet, men den har blot ingen effekt.

> Hvis du kører browser via modem er det nok også lidt interessant
> for dig, især når den første regning kommer igennem din
> dørsprække.

Igen kun (næsten sikker) hvis man benytter IE.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-10-03 17:40

On Wed, 8 Oct 2003 14:50:41 +0200, "Mcisten"
<mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote:

>Jeg mener nok det er interessant i browsergruppen at vide hvor vigtigt det
>er at køre med høj sikkerhed i indstilling, firewall (f.eks.
>www.zonealarm.com som er gratis) og eventuelt installere en dailer killer

Forhindrer ZoneAlarm i at der bliver installeret en dialer?

Det er vist mildest talt at sprede falsk tryghed.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: hierarki (og ikke hieraki)

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 08-10-03 20:04

Peter Brodersen skrev:

> Forhindrer ZoneAlarm i at der bliver installeret en dialer?
>
> Det er vist mildest talt at sprede falsk tryghed.

Hørt
Zonealarm har absolut ingen effekt overfor en dialer,heller ikke når
den ringer op.

Anker Rasmussen
Hanehøj

Fra : Mcisten

Dato : 08-10-03 13:52

Hvor jeg dog hader selvproklamerede net-politifolk - jeg har gudskelov et
liv !

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 08-10-03 14:13

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote

> Hvor jeg dog hader selvproklamerede net-politifolk - jeg har
> gudskelov et liv !

Med ovenstående protesterer du mod et indlæg du finder upassende. Det
er nøjagtig samme handling som Jens foretog (omend jeg finder at hans
tone var en anelse anderledes).

Heraf følger at du hader dig selv og ikke har et liv, men dette ramler
sammen med andel del af dit udsagn: "jeg har gudskelov et liv". Har du
svært ved at blive enig med dig selv på det område?

Fra : Mcisten

Dato : 08-10-03 14:46

Jeg har altid svært ved at få mine forskellige personligheder til at enes

Fra : ReeBuz

Dato : 10-10-03 12:55

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har altid svært ved at få mine forskellige personligheder til at enes

Er du også skizofren? Fint, så er vi fire!

--
Patrick