Flash?
Fra : Kristian Nicolaisen

Dato : 07-10-03 21:12

Hej,

Jeg er 100% uviden omkring flash webdesign... er der nogen som
kender et godt sted, at lære flash?

mvh Kristian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ricki Susic

Dato : 08-10-03 12:54

> Jeg er 100% uviden omkring flash webdesign... er der nogen som
> kender et godt sted, at lære flash?
>
> mvh Kristian

Prøv at kigge på www.flashkit.com

Ricki

Fra : Kristian Nicolaisen

Dato : 08-10-03 14:14

> Prøv at kigge på www.flashkit.com
>
> Ricki

Tak.
Er der ikke en trial version af Macromedia Flash editor... ved
ikke præcist hvad den hedder, men har prøvet at downloade den..
Jeg ved ikke om det bare er mig, men når man går ind på download
og vælger Flash editoren, (www.macromedia.com) kan jeg ikke komme
videre... er der nogen der kan linke direkte derind? Det ville
være en stor hjælp:)

Fra : Bo Dudek

Dato : 08-10-03 16:47

[...]

kig først her:
http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=flash

indtast din mailadresse, sæt en dot i 'No, I will create one now' og
tryk på 'Continue'.. derefter skal du udfylde en længere smøre, og så
kan du komme videre i teksten..

iøvrigt synes jeg, at du skal starte med at lave de lessons, der
følger med flash-programmet.. derefter kan du f.eks. kigge på
www.flashfaq.dk...

mvh
bo dudek
www.bodudek.dk