Helt ny i PHP
Fra : Lars Hjortø

Dato : 07-10-03 19:34

Hejsa.

Skulle der ikke være en venlig sjæl her der kan fortælle en komplet novice
udi PHP hvor jeg finder en god (helst dansk) side hvor jeg kan læse mig til
hvordan PHP er skruet sammen og hvordan jeg bruger det.

Venlig hilsen Lars.

--
Fjern nospam fra min mailadresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 07-10-03 20:41

Lars Hjortø <lars.hjortoe@nospam.tele.dk> wrote:
> Skulle der ikke være en venlig sjæl her der kan fortælle en komplet
> novice udi PHP hvor jeg finder en god (helst dansk) side hvor jeg kan
> læse mig til hvordan PHP er skruet sammen og hvordan jeg bruger det.

Prøv www.webcafe.dk.

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : Jacob Atzen

Dato : 07-10-03 20:42

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.tele.dk> writes:

> Skulle der ikke være en venlig sjæl her der kan fortælle en komplet novice
> udi PHP hvor jeg finder en god (helst dansk) side hvor jeg kan læse mig til
> hvordan PHP er skruet sammen og hvordan jeg bruger det.

<http://php-faq.dk> - Hvis den altså kommer op igen.

- Jacob Atzen

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 07-10-03 20:42

On Tue, 7 Oct 2003 20:34:03 +0200, "Lars Hjortø"

http://mbn.dk/PHP/begynderguide/

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Lars Friberg

Dato : 07-10-03 20:51

http://www.webcafe.dk

Fra : Brian Emilius

Dato : 08-10-03 09:12

Hej Lars

Prøv lige at læse et indlæg længere nede på liste: "Newbie søger newbies"
og se om det skulle være noget for dig

Venlig hilsen
Brian Emilius