Simpelt : Motorbådsjagt??
Fra : Smirge

Dato : 07-10-03 15:32

Et simpelt Spørgmål :

Må der i oktober i danske farvande drives motorbådsjagt på edderfugle
?

Martin_P

Fra : Festus Blans

Dato : 07-10-03 17:52

JA Nogle steder

Fra : lars stade

Dato : 07-10-03 19:41

hvor bor du så er det nemmere at svare på

Fra : PJ

Dato : 08-10-03 15:29

> [...]
> Et simpelt Spørgmål :
>
> Må der i oktober i danske farvande drives motorbådsjagt på edderfugle

Hvis du har jagttegn - burde du jo vide det --- eller er det bare af
nysgerrighed?

PJ

Fra : Smirge

Dato : 08-10-03 22:33

>Hvis du har jagttegn - burde du jo vide det --- eller er det bare af
>nysgerrighed?
>
>PJ

Jo jeg har jagttegn, men har ikke drevet denne jagtform før - jeg har
nu muligheden, men jeg mener der var engang man ikek måtte. Jeg har
bladret min trofaste jagttegns-lærebog igennem, men har ikek kunnet
finder noget om lige præcis det.

Det skal foregå med udgang fra Korsør havn og vil nok fortrinsvis være
syd for broen - har hørt noget om det skulle være bedre dernede......

Martin_P