sqlplus hjælp
Fra : Kenneth Davidsen

Dato : 07-10-03 15:30

Nogen der kan hjælpe mig med hvilken komando man skal bruge i sqlplus, for
at se alle oprettede tabeller i Oracle.

Fra : Troels Arvin

Dato : 07-10-03 16:55

http://troels.arvin.dk/db/rdbms/#cli-list_of_tables-oracle

Fra : Michael Hjorth

Dato : 07-10-03 22:16

On Tue, 07 Oct 2003 16:30:22 +0200, Kenneth Davidsen wrote:

> Nogen der kan hjælpe mig med hvilken komando man skal bruge i sqlplus,
> for at se alle oprettede tabeller i Oracle.

SELECT * FROM user_tables --Egne tabeller
SELECT * FROM all_tables --Alle tabeller bugeren har rettigheder til at se
SELECT * FROM dba_tables --Alle tabeller i basen, kræver dba rettigheder

Michael.