Deling af trådløs
Fra : SonofonoS

Dato : 07-10-03 12:11

Hej NG

Jeg er i den heldig situation at skulle lægge hus til et lille LAN-party i
weekenden. Jeg sidder selv på en delt 2mbit via et trådløst usb-fætter.

Hvordan skal min maskine sættes op for at vi alle kan gå på nettet?
Maskinerne skal sættes sammen via en switch, og jeg skal selvfølgelig have
et netkort i min maskine. Men hvordan skal det sættes op så de andre kan gå
på nettet igennem min maskine?
En nogenlunde udførlig vejledning er at foretrække. Jeg kører med Win XP.

På forhånd tak

SonofonoS

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 07-10-03 12:39

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : SonofonoS

Dato : 07-10-03 12:49

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in news:3f82a5b9$0
$48888$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/

hmm - ifl. hans vejlending skulle der gerne komme noget med deling af
internet-forbindelsen. Men det eneste jeg får er det øverste, altså det med
firewall. Nedenunder er der ingenting...

SonofonoS

Fra : SonofonoS

Dato : 07-10-03 13:28

SonofonoS <sonofonos@hotmail.com> wrote in

> [...]
> internet-forbindelsen. Men det eneste jeg får er det øverste, altså
> det med firewall. Nedenunder er der ingenting...

Nevermind! Skulle lige sætte det ekstra netkort i. :)

SonofonoS