Snøft. Mikkel er indlagt igen
Fra : Dorthe Koch

Dato : 06-10-03 16:53

Ja, så måtte Mikkel til dyrlæge igen, da han i går begyndte at vise de
samme symptomer, som da han for 4 uger siden var indlagt med en virus på
nervesystemet. Dyrlægen turde ikke andet end at indlægge ham med det
samme, gav ham drop, og vil så køre de helt store blodprøver i morgen.
Øv, hvor er det så frygteligt at efterlade det bette kræ. Han er SÅ
utryg ved fremmede.

Jeg krydser alt, hvad krydses kan, og håber på det bedste. Puuuh, hvor
er her tomt og stille, men det er jo ingenting i forhold til, hvad
Mikkel føler lige nu.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-10-03 17:28

Åh Dorthe din stakkel. Nu har I da efterhånden været ude for så meget i to.
Jeg krydser arme, ben og fingre for at det går godt. Teddy og Cheeta sender
også en kærlig tanke og krydser poter og haler.

Knus Linda

Fra : Dorthe Koch

Dato : 06-10-03 18:22

> Klip
Teddy og Cheeta sender også en kærlig tanke og krydser poter og haler.

Jo tak, bare visionen får mig til at trække på smilebåndet. Gi' dem lige
et strøg eller to fra mig.

Det glædede mig at for nogen tid siden at læse, du havde fundet en
løsning mht. både compuer og fjernsyn. Jooh, man bli'r jo en anelse
afhængig af at høre, hvo'n det nu går med de små kræ herinde fra det
ganske danske land - så superlækkert, du stadig kan følge med.

Men hvad med dig - du har jo dæleme også noget om ørerne, ska' jeg lige
love for. Så her bliver også krydset både det ene og andet for en
lykkelig udgang. Har du fundet nogen løsning mht. kattene - hvis nu du
skal ind ? Som nævnt i mit tidligere svar, står jeg da stadig på spring,
hvis du er i nærheden.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 07-10-03 15:53

Jeg tror bare papmor får æren af at passe de små HVIS jeg nu skal ind og
bruge de offentlige senge. Du har vist også så rigeligt at se til med lille
Mikkel. Hvordan går det med ham?

Knuser fra Linda
Ps Nu kommer jeg snart på med mit eget navn

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-10-03 17:36

In article <3f818fe2932af@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Dorthe Koch
<d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote:

> Ja, så måtte Mikkel til dyrlæge igen, da han i går begyndte at vise de
> samme symptomer, som da han for 4 uger siden var indlagt med en virus på
> nervesystemet.

Åh nej... vi sender gode tanker til dig og Mikkel..

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 17:59

> [...]

> Jeg krydser alt, hvad krydses kan, og håber på det bedste. Puuuh, hvor
> er her tomt og stille, men det er jo ingenting i forhold til, hvad

Det er jeg virkelig ked af, at høre. Stakkels dig og stakkels mis.
Det lød ellers til, at han kom sig så fint.
Jeg krydser også her og håber og ønsker jer, alt det bedste.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 06-10-03 19:36

Dorthe

Stakkels Mikkel. Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at dyrlægen
hurtigt får Mikkel på ret køl igen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Stine Sørensen

Dato : 08-10-03 10:56

Kære Dorthe,

Jeg har fulgt dig, Mikkel og jeres fælles prøvelser i dine tidligere tråde
og sender jer begge medfølende og positive tanker i en svær tid.

Helt særlige rrhhuuuwws og stange-pande-gnide-kinder-hilsener til Mikkel fra
Midde, der også kun nødtvunget forlader sin trygge, hjemlige højborg og
derfor præcis ved, hvordan han har det ligenu...

Vi krydser det hele og håber det bedste!
Stine + resten