Tasterne på N6610
Fra : Teis Jacobsen

Dato : 06-10-03 09:57

Hej NG

Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 6610, men nu er tasterne begyndt at
være lidt træge... Specielt mellemrum (0) er begyndt ikke at reagere,
medmindre man trykker lidt ekstra hårdt.... Det er kanon irriterende!

Er der andre der har/har haft sammen problem?
Kan man få den lavet/byttet på garantien for sådan en fejl?

MvH

Teis Jacobsen

Fra : Jensn

Dato : 06-10-03 09:59

"Teis Jacobsen" <NOSPAMteis@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der andre der har/har haft sammen problem?
> Kan man få den lavet/byttet på garantien for sådan en fejl?

Hej

Har du haft tastaturmåtten renset (på bagsiden) ? - det hjalp gevaldigt
på min 6610'er

Mvh.
Jensn

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 06-10-03 11:48

Hejsa,

Jeg har samme problem som Teis, har forsøgt at rense tastatur måtten - men
uden noget synderligt godt resultat.. :( Mit spørgsmål er nu, om i kender
nogle steder hvor de kan reparere dette på garantien mens man venter - evt.
mod betaling af et lille ekstra beløb.. Er ikke meget for at undvære min
telefon i 3-4 uger.. :(

På forhånd tak!
- Jesper

Fra : Bach

Dato : 06-10-03 12:37

Jeg ved ikke om det passe ind her...
men jeg har haft problemer med at min i perioder har blinket med lyset når
jeg trykker på knapperne... er der nogen af jeres der gør det... eller er
det er fejl i telefonen...

Fra : Jensn

Dato : 06-10-03 12:39

"Bach" <bach@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg trykker på knapperne... er der nogen af jeres der gør det... eller er

Mine gør i hvertfald ikke (2 x 6610)

Mvh.
Jensn

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 06-10-03 12:55

Det gør min også... Blinker that is!

Fra : Jensn

Dato : 06-10-03 12:56

"Jesper Christiansen" <raze@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
> Det gør min også... Blinker that is!

Afsted med skidtet

Jensn

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 06-10-03 20:46

Nu hvor jeg lægger mærke til det, så gør min faktisk også sådan!
Er det så afsted til forhandleren??

/Teis

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 07-10-03 22:54

Det er et kendt problem på 6610 og det skiftes på garantien

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 06-10-03 21:53

"Teis Jacobsen" <NOSPAMteis@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre der har/har haft sammen problem?

Hejsa Teis og I andre i denne post med samme problem.
Fejlen skyldes en løs forbindelse fra fabrikken imellem tastatur printet og
selve telefonen. Det er to dele som samles og størmforsygningen er forbundet
via terminaler som "gnider" sig op ad hinanden for at skabe kontakt.
Problemet opstår når man har trykket dette print så løst at terminalerne
periodisk ikke har forbindelse. Dette gør at lyset blinker og typisk at de
nederste taster ikke virker.

> Kan man få den lavet/byttet på garantien for sådan en fejl?

Afsted til en Nokia Instant Service - de findes overalt i landet -
Teleservice A/S har overtaget Nokia's officielle service, men også TDC's
erhvervs centre kan lave jeres telefoner fra time til time. Og det er med
garanti ikke første gang de retter fejlen. Oftest bliver tastatur printet
skiftet helt og det virker perfekt, de nyeste versioner af dem holder :)

Håber I kan bruge det til noget

/ Jonas M. Nielsen
Nokia 6610 ejer!

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 07-10-03 08:16

.. Dette gør at lyset blinker og typisk at de
> nederste taster ikke virker.

Har lige fået min retur fra rep (3 gang) for samme problem, der blev
monteret nyt tastetur.

/Mic

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 07-10-03 09:50

Til dem der ikke ved det, kan den slags butikker findes her:
http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Jeg har lige fået fixet min på 20 minutter.. Pænt lækkert! :)

Tak for alle jeres svar! :)
Jesper Christiansen