Flash MX Professional 2004 og publish
Fra : Bo Dudek

Dato : 06-10-03 09:12

Hej

Jeg har netop fået Flash MX Professional 2004 på arbejdet, men jeg har
lidt problemer. Mine .swf filer bliver en del større end tidligere
uden at jeg har lavet ændringer.

Ved at kigge i min size report, har jeg luret, at MX 2004 smider en
såkaldt 'AS 2.0 Classes Export Frame' med i swf'en, og det er ganske
givet den, som fylder.

Er der nogen, der mon har kendskab til dette?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Sindre Hiåsen

Dato : 06-10-03 11:23

På Mon, 06 Oct 2003 10:12:21 +0200, skrev Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk>:

> [...]
> givet den, som fylder.
>
> Er der nogen, der mon har kendskab til dette?

Dette kommer ann på hva swf'ene inneholder. En mulighet er at den nye mx
2004 varianten, kommer med mange flere ferdige komponenter. Disse er av
grunner beskrevet her
(http://www.macromedia.com/devnet/mx/flash/articles/buildtest_comp.html)
større en de fra før hvis man bruker bare en komponent. Jo flere
komponenter du bruker jo mindre plass, men ved bruk av bare en f.eks. blir
filen mye større.

sindre

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-10-03 12:22

[...]

> [...]
>større en de fra før hvis man bruker bare en komponent. Jo flere
>komponenter du bruker jo mindre plass, men ved bruk av bare en f.eks. blir

for det første bruger jeg absolut ingen komponenter.. og for det andet
er det eneste jeg har gjort at åbne filen i mx2004 og derefter
publishe.. dvs, jeg har IKKE rettet i filen.. og alligevel er swf
størrelsen gået fra 15kb til 55kb (!!)

mvh
bo dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Pia J

Dato : 06-10-03 12:33

> publishe.. dvs, jeg har IKKE rettet i filen.. og alligevel er swf
> størrelsen gået fra 15kb til 55kb (!!)
>
> mvh
> bo dudek

Det lyder horribelt hvis det er sandt. Jeg tror lige jeg venter med at
investere, til I har fundet ud af, hvad der er galt!

:Pia

Fra : Bjerrum

Dato : 06-10-03 16:05

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er det eneste jeg har gjort at åbne filen i mx2004 og derefter
> publishe.. dvs, jeg har IKKE rettet i filen.. og alligevel er swf

Jeg har prøvet lidt forskelligt - billeder, kode og tekst. Ingen af mine
forsøg fik størrelsen til at stige. Er der noget specielt ved dine filer?

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-10-03 17:46

[...]

>Jeg har prøvet lidt forskelligt - billeder, kode og tekst. Ingen af mine
>forsøg fik størrelsen til at stige. Er der noget specielt ved dine filer?

nææeh.. menuen bruger en del importerede giffer og kan i øvrigt ses i
bunden af www.torvehallerne.com ehm..

mvh
bo dudek
www.bodudek.dk

Fra : LrsN

Dato : 09-10-03 22:02

> nææeh.. menuen bruger en del importerede giffer og kan i øvrigt ses i
> bunden af www.torvehallerne.com ehm..

Pt er den på 17K.. Hvad var det der fyldte..
Var den ikke blevet komprimeret

mvh

/J

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-10-03 17:06

[...]

>Pt er den på 17K.. Hvad var det der fyldte..
>Var den ikke blevet komprimeret

det er menuen i bunden.. men den menu, der er voldsom stor, ligger på
et lokalt drev pt..

mvh
bo dudek
www.bodudek.dk