Start QA så den vælger en bestemt database~
Fra : Thomas D

Dato : 06-10-03 09:02

Hej,

Når jeg starter QA hvis det ikke er fra Enterprise Manageren så er det ved
at køre denne fil:
"C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\isqlw.exe"

Kan det ikke lade sig gøre at give den nogle parametre med sådan at den
vælger en bestemt database?
Altså lige som hvis jeg i Enterprise Manageren har valgt en database og
vælger tools => query analyzer, så når den starter op derfra så HAR den
valgt en database.
Det vil jeg gerne kunne lave en genvej til på skrivebordet.

Kan I hjælpe mig der?

Jeg har x-posted denne besked til
dk.edb.database og dk.edb.system.ms-windows.server
med opfølgning til
dk.edb.system.ms-windows.server

Mvh
Thomas Damgaard