h.asus p4p800 og kabel modem
Fra : M.M

Dato : 05-10-03 21:05

Hej
mangler noget hjælp

maskinen kører ellers perfekt
i spil og prg.
men, når man går på nettet
genstarter den?
kan det være motorola kabel modem
surfboare 4200 der ikke fungere med asus
eller hvad?
asusp4p800/p4-2.4-800
radeon 9100
512 samsung ram
håber på noget hjælp

Fra : Allan / Kolding

Dato : 05-10-03 21:54

Har selv samme system med stofanet, dog et SB4100.
Uden prublemmer.

Kører du med USB til modemmet ?
Jeg kører selv med RJ45 til onbord Gigalan.

Ellers lyder det som en programfejl.
Det var faktisk bl.a. sådan virusén MS Blarster opførte sig.

--
MVH Allan / Kolding

KLIP

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-03 18:40

"M.M" <m.merrild@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> mangler noget hjælp
>
> maskinen kører ellers perfekt
> i spil og prg.
> men, når man går på nettet
> genstarter den?
> kan det være motorola kabel modem
> surfboare 4200 der ikke fungere med asus
> eller hvad?
> asusp4p800/p4-2.4-800
> radeon 9100
> 512 samsung ram
> håber på noget hjælp

Hej M.M
Jeg har har haft samme fejl med USB forbundet kable modem.
Jeg søgte på fejlen beskeden bugcode_usb_driver og bad_pool_ caller, hvilke
var dem jeg fik, når windows gik i blåskærm, på google.
Der kunne jeg se, at XP/SURFboard 4200 USB forbundet/P4 hyper-threading ikke
er en god cocktail.
Både Microsoft og Motorola er efter sigende klar over problemet, og vil lave
en update/ny driver.

Jeg skiftede til netværkskabel forbindelse til mit surfboard, og den har
ikke rebootet siden.

At Webspeed support så ikke har hørt om fejlen, det kommer bag på mig! For
de var ikke til nogen hjælp, for mig overhovedet,

Mvh
Jakob