Tyske foretninger
Fra : Carsten Jensen

Dato : 05-10-03 20:04

Er der nogen der har links til tyske forretninger da jeg skal have pumpe og
c02 anlæg og ved de tre jeg har, svinger priser en del. Det kunne også være
rart med en foretning i Flensborg så afhentning ville være muligt.

Carsten

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 05-10-03 22:20

Carsten Jensen wrote:
> Er der nogen der har links til tyske forretninger da jeg skal have pumpe og
> c02 anlæg og ved de tre jeg har, svinger priser en del. Det kunne også være
> rart med en foretning i Flensborg så afhentning ville være muligt.

1. Læs tilbage i gruppen.
2. www.aquaristic.net, www.futterhaus.de, www.aquapro2000.de,
www.zoo-zajak.de for at nævne nogle få.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Carsten Gall

Dato : 05-10-03 22:43

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse

> 1. Læs tilbage i gruppen.
> 2. www.aquaristic.net, www.futterhaus.de, www.aquapro2000.de,
> www.zoo-zajak.de for at nævne nogle få.

Jeg har efterhånden brugt et par tusinde Euro hos
Http://www.aquapro2000.de
varene er kommet inden for en uge.
Har kun positivt at sige om butikken, hvis der er eandre spørgsmål,
svarer han også med det samme.

Carsten