Kat? Tosproget jagtundulat!
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-10-03 18:28

Jeg troede, jeg havde fået en kat, men kan da komme lidt i tvivl, når kræet
udfolder sine sprogkundskaber:

Når hun er utilfreds med fodringen (slankemad), siger hun en høj iiiiev-lyd,
nærmest en undulatagtig fløjten.

Når hun sidder og savler efter de fem duer, der sidder med agterspejlet
vippende ud over kanten på tagrenden, så siger hun en lidt lavere og lidt
kortere ev-ev lyd, der mere ligner den jagtlyd, jeg har hørt fra andre
katte.

Når hun så trimler omkuld og sover så grundigt, at hun ikke spinder, så
snorker hun gudhjælpemig.

Hvad mon hun er for en pelsundulat?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-10-03 13:53

Jeg har lagt billeder af 'jagtundulaten' ud både i min profil og på min egen
hp under katte. Dejlig, det er hun nu...

Venlig hilsen Dikte
www.dikte.dk

Fra : Kate

Dato : 06-10-03 19:26

"Væltekatten i en solstribe" *fnis*
Hun ser da ud til at hygge sig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-10-03 16:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Væltekatten i en solstribe" *fnis*
> Hun ser da ud til at hygge sig

Jeg har fået en kommentar til billederne fra en ven, der skriver: 'Hun er da
ret alsidig. Man kan i hvert fald se hende fra alle sider.' *G*

khd

---
www.dikte.dk.