ELGJAGT i Sverige - sidste chance
Fra : jackjensen

Dato : 05-10-03 18:06

Hej

Jeg har 2 pladser tilbage.
Jeg råder kun over 4 pladser ialt.
Jeg har nylig i lørdags fået at vide at jeg kunne få 4.
Derfor er jeg sent ude.

Beskrivelse af jagten:
Det er et område i nærheden af Årjäng på ca. 2000 ha.
Kvoten er i år på ca. 7 voksne og 7 kalve. - (Det er aldrig til at få en
nøjagtig besked).
Der plejer at blive skudt 11 elge pr. år.
(Jeg har lige fået at vide at der er 7 voksne og 7 kalve på kvotene i år).
Vi i det svenske elglag består ca. af 24 deltagere ialt.
Ca. 10 af dem går igennem.
Vi står på post alle jagtdagene.
Der er jagtleder og i det hele taget styr over sagerne.
Prisen er Dkr. 2.500.
Kødet bliver delt mellem alle deltagerne, og er inkluderet i prisen.
(Sidste gang jeg var deroppe fik jeg 43 kg med hjem).
Skulle kvoten ikke blive skudt op - vil der blive afholdt en ekstra jagt i
november.
(Denne jagt er også indeholdt i prisen)
Transport, færge, svensk jagttegn og jaktkort på området er ikke inkl. i
prisen.
Prisen er ren jagtleje.
Vi kan bo hos en af mine jagtvenner. Han har en part i et hus lige ved
området.
Det koster 50 kr. i døgnet. (200 kr. i første periode).

Deltagerne i år har førsteret til at komme med næste år og efterfølgende år.

Vi tager afsted den 15. oktober kl. 10,00 fra Frederikshavn og kommer hjem
om søndagen. - Måske først om mandagen.

Jeg skal betale i denne uge - så derfor haster det med at få pengene hjem.

Send mig venligst en mail.

Jeg forventer at de personer der melder sig er socialt indstillede.

Jeg skal nok orientere om alt omkring sikkerhed, parole, skud til elg, osv.
inden vi starter på jagten - og ellers kan folk bare spørge mig.

Hvis en jæger bliver bortvist pga. tilsidesættelse af sikkerhedsregler og
parole, så er det ikke mit problem - og der bliver ikke refunderet noget i
prisen.
- Men det har aldrig før været tilfældet - jeg tror på danske jægeres moral.

Hvis du er interesseret, så send mig en mail lynhurtigt.
På jackjensen@tiscali.dk

Du får en seriøs behandling.

Først til mølle princippet

Sidste chance er mandag den 6. oktober.