Browser
stl_s 3840
arlet 2470
[Opera] Ny version
Fra : Willow_

Dato : 10-04-01 21:54

Så er der kommet en ny version af Opera: 5.10.
Af nye ting:
- Flash (virker også i 5.02 uden problemmer!)
- Skins
og et par fejl rettet, læs mere her
<URL:http://opera.com/opera5/new.html>

Opera kører stadig stabilt og ikke mindst hurtigt!

--
Mvh, Regin Larsen
"Dit museklik kan redde et menneske"

Fra : CHRistian

Dato : 10-04-01 22:05

webmaster@givetklik.dk (Willow_)'s posting:

>Af nye ting:
--klip--
For ikke at tale om 'mouse gestures' (ga' vi' hvad det kan kaldes på
dk?)- smaaaart!

>Opera kører stadig stabilt og ikke mindst hurtigt!

Yepper

--
Bruger du Opera? Vil du være med til at teste den danske version
af Opera 5 (win32)? Dvs: installere .lng-fil + par andre i Opera,

Fra : life

Dato : 12-04-01 09:08

"Willow_" skrev d. 10-04-01 21:54 dette indlæg :

> Opera kører stadig stabilt og ikke mindst hurtigt!

LOL

http://www.kandu.dk/

Fra : life

Dato : 12-04-01 09:09

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 16-04-01 10:06

Hejsa
Ja, Opera er for sej. Den sejeste nye ting, som er kommet i version 5.10, er
efter min mening, Mouse Gestures. De er lidt for seje, når man først lige
lærer dem at kende. Det er det samme som med en mus med scroll knap. Før man
har prøvet det, savner man det ikke, men når man først har prøvet, kan man
ikke forstå hvordan man har kunnet leve uden det. Ligeså synes jeg det er
med Mouse Gestures.

mvh
Mikael