At belønne folk for at få børn virker aldr~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-03 16:40

Næst efter at spise, er intet så eksistentielt&dybt i os, som at få børn.

Hvis staten belønner - eller beskatter - visse grupper, har det næppe nogen
effekt, udover på meget kort sigt.

Arve-professoren Helmuth Nyborg kunne lige så godt have foreslået
sterilisering - der er ingen realisme i hans provokation.

Lederne i muslimlande er enige om at gå imod al familieplanlægning, for
Islam skal vinde via flertalsdiktatur altså indvandrerfødsler.

Måske ppiller, aborter og andre lægelige tiltag intet har betydet for hvor
mange børn vi får - den indre ubevidste domstol sørger for at "viljen til
magt" kræver sin ret, før eller senere.

Smagsdommeri om at *papirnusseri er fint*, har været afgørende for at først
Vesten, og dernæst Fjernøsten, men aldrig Mellemøsten, lagde vægt på en
lille veluddannet børneflok.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Humanisten

Dato : 06-10-03 21:22

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Lederne i muslimlande er enige om at gå imod al familieplanlægning, for
> Islam skal vinde via flertalsdiktatur altså indvandrerfødsler.

Det er det vi andre kalder demokrati. Hvad har du da imod demokrati?

Med venlig hilsen
Humanisten

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-10-03 00:42

"Humanisten" <no.spam@thank.you> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Det er det vi andre kalder demokrati. Hvad har du da imod demokrati?

Hvorfor kalder du flertalsdiktatur for demokrati? Bortset fra det er det
naturligvis noget noget vrøvl med "indvandrerfødsler" og lederne i muslimske
lande.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 07-10-03 00:48

On Mon, 6 Oct 2003 22:21:48 +0200, "Humanisten" <no.spam@thank.you>
wrote:

>"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

>Det er det vi andre kalder demokrati. Hvad har du da imod demokrati?

Logisk nok. Så hvis man vil forsvare og bevare den vestlige, liberale
samfundsmodel uden at gå på kompromis med demokratiske værdier, så må
det ske med skrappe begrænsninger i indvandringen.

Tom

--
Extremism in the defense of liberty is no vice.
Moderation in the pursuit of justice is no virtue

Fra : Friberg

Dato : 07-10-03 12:00

T. Liljeberg <tl_dp@cox.net> wrote in

> skrappe begrænsninger i indvandringen

Øv, nu er min svenske familie ellers ved at komme tilbage med svensk
kultur. Jeg siger dig bare...

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-03 10:28

"Friberg" <soeren_friberg@msn.com> wrote in message
> T. Liljeberg <tl_dp@cox.net> wrote in

> Øv, nu er min svenske familie ellers ved at komme tilbage med svensk
> kultur. Jeg siger dig bare...

Joken med at kongehuset familiesammenfører en indvandrer, er lidt slidt

Svensk og australsk kultur er 99% som dansk . - det gælder desværre ikke
muhamedanernes kultur. Derfor bør de udvises. Sporene skræmmer.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 07-10-03 07:51

wrote:

> Hvad har du da imod demokrati?

Og hvad har du imod dk.familie.barn? Kig lige efter når Bo Wammel
krydsposter til højre og venstre og fjern de grupper der er OT!

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-03 07:59

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Det er det vi andre kalder demokrati. Hvad har du da imod demokrati?

Det er særdeles familie-barn relevant at vi ikke skal tildele
menneskerettigheder til enhver unge, der har gjort den bedrift at blive
født.

I såfald belønner vi ulandenes myrdende mødre, der adlyder imamer der siger
"Erobr verden ved at overbefolke den med dit afkom, og lad bare de børn dø,
som du i din egoisme ikke har skaffet forsørgelse for".

Verden gavnes af at lande som Japan og Danmark gør hvad de er gode til -
højteknologi. Og de rige skal ikke tvinges til at dele med de myrdende
mødre, som så vil myrde endnu mere.

Dengang Holberg forgudede Pernille-tjenestepigen , der talte om "Dengang jeg
var 13 år og havde min dyd endnu" var der ikke menneskerettigheder til uægte
børn. Kvinden skulle have giftet sig for at barnet kunne få en
lærlinge-uddannelse. Vi var ansvarlige og opmuntrede ikke til egoistisk
barnedræbende befolkningseksplosion. Ulande skal afpasse fødselsantal til
resource-mængde og ikke eksportere problemerne til os.

Men ulandene misbruger vor humanisme, og vi kommer til at forære alle
resourcer til dem, hvis vi gør barnet til Gud og glemmer, at man skal yde
før man kan nyde. Har børn uden forsøger ret til at leve, pr automatik -
begrund dit svar og meddel det her?.

Fra : Humanisten

Dato : 07-10-03 19:10

> [...]
> før man kan nyde. Har børn uden forsøger ret til at leve, pr automatik -

Alle børn har ret til et liv. Jeg foragter din kyniske indgangsvinkel til
verdens problemer.

Med venlig hilsen
Humanisten

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-03 20:31

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Alle børn har ret til et liv. Jeg foragter din kyniske indgangsvinkel til
> verdens problemer.

Jeg holder mere af europæiske børn end af ulandsbørn.

Ulandsbørns mødre er mordere der føder uden at have sikret sig forsørgelse
af barnet.

Fra : vadmand

Dato : 07-10-03 21:51

> Jeg holder mere af europæiske børn end af ulandsbørn.

Racisme i renkultur. Jeg holder mere af mine egne børn end af andre. Men
alle børn har ret til et liv uanset herkomst.

> Ulandsbørns mødre er mordere der føder uden at have sikret sig forsørgelse
> af barnet.

Ulandsmødre har sjældent noget valg. Eller hvordan er det nu med prævention
i ulandene?

Per v.

Fra : Snuden

Dato : 07-10-03 21:06

On Tue, 7 Oct 2003 21:30:30 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

>"Humanisten" <no.spam@thank.you> wrote in message

>yde

>Jeg holder mere af europæiske børn end af ulandsbørn.

Det giver ikke ulandsbarnet mindre ret til liv end europabarnet at du
holder mere af det sidste end det første. Husk på at ingen af dem har
bedt om at blive født. Vi har pligt til at hjælpe hvor vi kan.

--
Snuden

Fra : Humanisten

Dato : 08-10-03 06:58

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det giver ikke ulandsbarnet mindre ret til liv end europabarnet at du
> holder mere af det sidste end det første. Husk på at ingen af dem har
> bedt om at blive født. Vi har pligt til at hjælpe hvor vi kan.

Dejligt at se, at der stadig findes mennesker med den rette humanistiske
indstilling. Det er en katastrofe, at der findes så mange kynikere. De stikker
deres grimme fjæs frem over alt, også her i nyhedsgruppen.

Med venlig hilsen
Humanisten

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-10-03 22:17

> [...]
stikker
> deres grimme fjæs frem over alt, også her i nyhedsgruppen.

Håber og regner med at du afleverer hver en krone du har tilovers, det er
din pligt overfor folk i Kolkatta og Lusaka.