Datakabel til 3510i
Fra : Helge

Dato : 05-10-03 14:50

Er det muligt at få ovenstående og hvor om muligt?
Jeg synes at have set på et website, at man kunne få en, som skulle monteres
under batteriet eller er jeg helt galt på den ?

Mvh
Helge

Fra : Nicki Kristensen

Dato : 05-10-03 18:42

Jeg har selv lige købt et datakabel til 3510/3510i inde på
www.cellshoppen.dk til 59 kr.

Det virker fint

Hilsen Nicki

P.S. Har de ikke flere tilbage så skriv og spørg om de ikke vil bestille
nogle hjem. Det virker!