God og billig Kattepension i Nord-sj/Vest-~
Fra : Nielsen

Dato : 05-10-03 10:37

Hej NG

Er der nogen som har kendskab til en god kattepension i nord-/vestsjælland?

Det er til 2 katte og perioden er desværre ca 2 måneder.
Umiddelbart kan jeg se på nettet at en enkel dag koster ca mellem 90 og 135
/ kat, det må vel kunne gøres billigere og bedre for 2 katte i 2 måneder?

Hvad vil i anbefale?

Mvh
Nielsen

Fra : Ida

Dato : 05-10-03 11:31

--
"Nielsen" <thefuturefreak@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
135
> / kat, det må vel kunne gøres billigere og bedre for 2 katte i 2 måneder?

Hej Nielsen *s*

Denne pension http://www.stald-ullerup.dk/ (klik i menuen på kattepension)
vil jeg til hver en tid anbefale - også selvom den ligger en smule mere syd
på, end du efterlyser.
Det er meget søde mennesker, kattene får det som blommen i et æg og så er
prisen meget rimelig :

pr. dag kr. 60,00
pr. weekend kr. 165,00
pr. uge (7 dage) kr. 375,00
2 katte i familiebur
pr. dag kr. 110,00
pr. weekend kr. 300,00
pr. uge (7 dage) kr. 715,00
ved længerevarende ophold aftales pris.

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-10-03 21:54

> [...]
> / kat, det må vel kunne gøres billigere og bedre for 2 katte i 2 måneder?

Jeg vil gerne anbefale Vestskovens Kattepension
http://vestskovens-kattepension.dk/

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar